سامسونگ از کارمندان و تامین کنندگان قطعات خواسته تا اطلاعاتی در مورد گوشی گلکسی S8 منتشر نکنند - تکفارس 
سامسونگ از کارمندان و تامین کنندگان قطعات خواسته تا اطلاعاتی در مورد گوشی گلکسی S8 منتشر نکنند - تکفارس 

سامسونگ از کارمندان و تامین کنندگان قطعات خواسته تا اطلاعاتی در مورد گوشی گلکسی S8 منتشر نکنند

سعید مزارعی
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 21:00
سامسونگ از کارمندان و تامین کنندگان قطعات خواسته تا اطلاعاتی در مورد گوشی گلکسی S8 منتشر نکنند - تکفارس 

با افتضاحی که گوشی نوت ۷ به بار آورد، سود و شهرت شرکت سامسونگ به شدت آسیب دید، حالا اما بزرگترین تولیدکننده ی گوشی های هوشمند در جهان امید زیادی به گوشی بعدی خود یعنی گلکسی S8 دارد. تاکنون شایعات مختلفی در مورد این گوشی منتشر شده است، اما ظاهرا مدیران ارشد سامسونگ به شدت در تلاش هستند تا مانع از انتشار شایعات و گمانه زنی ها به صورت آنلاین شوند.

بر اساس یک گزارشی که امروز توسط یکی از خبرگزاری های کره جنوبی منتشر شد، مدیران سامسونگ اکنون در حال رایزنی با کارمندان و تامین کننده های ثالث هستند تا مانع درز هرگونه اطلاعاتی از گوشی S8 شوند.

سامسونگ برای همه ی کارمندان خود ایمیلی فرستاده و از آن ها خواسته تا به دقت نکات امنیتی را دنبال کنند تا هیچکدام از اطلاعات محرمانه و آن چیزی که سامسونگ اسرار عملیاتی خوانده است به بیرون درز نکنند. بخشی از این ایمیل را در اینجا مشاهده می کنیم :

” انتشار اسرار عملیاتی می تواند باعث خسارات غیرقابل بازگشتی شود و به عنوان یک ریسک اقتصادی بزرگ برای  شرکت باشد و منجر به شکسته شدن همکاری و از بین رفتن اعتماد شود “

گزارش ها حاکی از این است که سامسونگ پیامی مشابه را برای تامین کننده های ثالث ارسال کرده است. این پیام بسیار روشن است :

” سامسونگ به تامین کنندگان هشدار می دهد تا حتی کی کلمه از گوشی گلکسی S8 منتشر نکنند.”

چند سال پیش، شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند می توانستند رازها و مشخصات گوشی های خود را تا روز معرفی مخفی نگه دارند. در عصر مدرن اما شرکت های تولید کننده نمی توانند محصولات خود را بدون اینکه ما تقریبا همه ی جزئیات را در مورد آن ها بدانیم، منتشر کنند. ما البته شک داریم که شرکت سامسونگ بتواند مانع درز اطلاعات در مورد گوشی آینده ی خود شود. اما باید صبر کنیم و ببینیم که سامسونگ تا چه حد از پس این کار بزرگ بر می آید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ می تواند رازهای مربوط به گوشی گلکسی S8 را تا روز معرفی مخفی نگه دارد؟

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.