سامسونگ توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را اغاز کرده است - تکفارس 
سامسونگ توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را اغاز کرده است - تکفارس 
سامسونگ توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را اغاز کرده است - تکفارس 

سامسونگ توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را اغاز کرده است

امید بصیری
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 20:32
سامسونگ توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را اغاز کرده است - تکفارس 

غول کره ای توسعه ی نرم افزاری گلکسی S8 را که در آینده معرفی خواهد شد شروع کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ تا چند ماه آینده از جدید ترین پرچم دار خود رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر این گوشی مراحل توسعه ی خود و همگام سازی با کشور هایی نظیر چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره، لهستان، بریتانیا و ایالات متحده را پشت سر می گذارد. کشور های دیگر نیز به محض اینکه نسخه ی اولیه ی پایدار این گوشی به مرحله ی تولید رسید به این لیست اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است که انتشار این خبر بدین معنی نیست که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. در حقیقت سال گذشته نیز در زمان مشابه کنونی سامسونگ اقدام به توسعه ی نرم افزاری و در واقع توسعه ی سیستم عامل و رابط کاربری گلکسی S7 کرد. در نظر گرفتن این مسئله باعث می شود که حدس بزنیم این گوشی مورد انتظار احتمالاً در مراسمی که از همین حالا برای آن برنامه ریزی شده یعنی رویداد موبایل بارسلون در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد.

همان طور که مشاهده می کنید سامسونگ مسیر بسیار طولانی ای را تا تولید گلکسی S8 در پیش دارد. شایعات و اطلاعات لو رفته ی اخیر حاکی از وجود دو نوع مختلف از این گوشی هستند: یکی با صفحه نمایش ۲K 5.1 اینچی با پنل SuperAMOLED و دیگری با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۴K. همچنین انتظار می رود تا این گوشی ها با پردازنده ی ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۰ در سطح جهان عرضه شوند اگر چه مثل همیشه شاهد عرضه ی این گوشی در برخی بازار ها با پردازندهی  اگزینوس ۸۸۹۵ خواهیم بود.

در تکمیل این مبحث باید بگوییم که انتظار می رود مدل بزرگ تر این گوشی یعنی مدل ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش ۴K از دوربین دوگانه ای شبیه همان دوربینی که در آیفون ۷ پلاس استفاده شده بهره ببرد. اگر تمامی این ها برای هیجان زده کردن شما کافی نیستند باید بگوییم که اخیراً گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه یک دستیار صوتی جدید به جای دستیار قدیمی این گوشی یعنی S Voice به کار گرفته خواهد شد! پیشرفت های اخیر سامسونگ در این مسئله باعث شده تا همگان بر این باور باشند این دستیار صوتی عملکردی مشابه Siri اپل خواهد داشت.

سامسونگ پس از فاجعه ای که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد بسیار مراقب و محتاط خواهد بود. با این فاجعه بی شک سامسونگ و پرچم دار بعدی این شرکت زیر ذره بین قرار خواهند گرفت. اگر حتی کوچک ترین مشکلی برای گلکسی S8 پیش بیاید می توان انتظار داشت که سامسونگ اعتبار خود را بیش از پیش از دست بدهد. حتی ممکن است سامسونگ برای ثابت کردن توانایی های خود و اینکه مسئله  پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ فقط یک حادثه ی تلخ بوده، سعی در ساختن ابرگوشی ای بکند که کسی تا کنون نظیرش را ندیده باشد! باید منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ و پرچم دار بعدی این غول کره ای می توانند آبروی بر باد رفته ی این شرکت را بخرند یا نه.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! آیا گلکسی S8 می تواند گوشیِ موفقی باشد!؟ یا به سرنوشتی مشابه نوت ۷ دچار خواهد شد!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید