یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge هم در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 
یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge هم در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 

یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge هم در حال شارژ منفجر شد

سعید مزارعی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - 15:07
یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge هم در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 

در حالی که مشکل باتری گوشی های نوت ۷، سامسونگ را مجبور کرد تا اقدام به جمع آوری این گوشی ها در کل دنیا به جز چین بکند( به دلیل استفاده ار تامین کننده ی متفاوت ) یک کاربری که صاحب یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge است ادعا می کند که گوشی او در حین شارژ منفجر شده است. این شخص ادعا می کند که در حالی که او خواب بوده است و از شارژر اصلی گوشی نیز استفاده می کرده این گوشی آتش گرفته است.

آیا این اتفاق به مسائل مربوط به نوت ۷ ارتباط دارد؟ به طور حتم پاسخ منفی است. دو گوشی سخت افزار و باتری متفاوتی دارند و گوشی S7 نزدیک به ۶ ماه است که در حال فروش است و اتفاق اینگونه برای این گوشی ها نیفتاده بود. به گفته ی سامسونگ این شرکت ۳۵ گزارش از مشکل نوت ۷ در ۱۸ روز ابتدایی دریافت کرده است که نشان می دهد که چرا این شرکت اقدام به جمع آوری گوشی های خود کرده است.

سامسونگ دست به اقدام درستی در این باره زده است. با اینکه احتمال منفجر شدن گوشی نوت ۷ شما وجود دارد آیا می توانید با خیال آسوده گوشی خود را به شارژ زده و شب ها بخوابید؟ شرکت سامسونگ در حال مقابله با ترس مشتری های خود است. برای همین این خبر منتشر شده برای این شرکت سنگین تمام خواهد شد. صاحب این گوشی با شرکت سامسونگ تماس گرفته و این شرکت پیشنهاد جایگزینی این گوشی با یک گوشی نو را به وی داده است.

اگر یک اتفاق خوب در رابطه با جمع آوری گوشی های نوت ۷ وجود داشته باشد این است که این شرکت می تواند مشکل مربوط به قلم S Pen این گوشی را نیز برطرف کند. همانگونه که در خبر ها شنیده اید برخی از قلم های S Pen که با گوشی نوت ۷ عرضه می شد دارای مکانیزم کلیک معیوب بوده است که مشکلاتی را در کلیک کردن بالای قلم می شده است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.