شایعه: اپل احتمالاً در تاریخ ۷ سپتامبر از سری جدید آیفون رونمایی کند - تکفارس 
شایعه: اپل احتمالاً در تاریخ ۷ سپتامبر از سری جدید آیفون رونمایی کند - تکفارس 

شایعه: اپل احتمالاً در تاریخ ۷ سپتامبر از سری جدید آیفون رونمایی کند

دانیال دهقانی
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 20:35
شایعه: اپل احتمالاً در تاریخ ۷ سپتامبر از سری جدید آیفون رونمایی کند - تکفارس 

سری جدید گوشی های اپل یعنی آیفون۷، آیفون ۷ اس و احتمالاً آیفون ۷ پرو به زودی به بازار خواهند آمد و همین حالا هم اطلاعات زیادی از آن ها در اختیار داریم ولی دقیقاً مشخص نیست که شرکت اپل چه زمانی به صورت زنده از آن ها رونمایی خواهد کرد. البته، به نظر اخباری در این مورد منتشر شده اند.

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر در تاریخ ۷ سپتامبر باید منتظر رونمایی از نسل جدید آیفون باشیم. این چیزی است که پست آخر وبلاگ Bloomberg می گوید و البته بیشتر در آن به بازسازی خط تولید مک بوک پرو پرداخته شده است. البته، گفته شده که در تاریخ ۷ سپتامبر از هیچ مک بوک جدیدی رونمایی نخواهد شد، تا فرصت زیادی برای تیم کوک، فیل اسکیلر و کریگ فدریگی مهیا باشد تا نسل جدید آیفون ها را به ما معرفی کنند. البته ما باید هم چنان منتظر ارائه یک تیزر رسمی برای این رویداد از سوی اپل بمانیم.

این تاریخ اعلام شده تقریباً با چیزی که خودمان هم انتظار داریم تطابق دارد. در ۴ سال اخیر اپل تمامی گوشی های آیفون را طی مراسم هایی در نیمه اول ماه سپتامبر معرفی کرده است، و در دو سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ هم این مراسم دقیقاً در تاریخ ۹ سپتامبر برگزار شده پس چندان هم دور از ذهن نیست تا امسال هم مراسم رونمایی از آیفون جدید در تاریخ ۹ سپتامبر برگزار گردد.

در تک فارس نیز مقالات زیادی در مورد سری جدید آیفون منتشر شده که می توانید برای به دست آوردن اطلاعات مختلف راجع به این سری، به آن ها مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این تاریخ احتمالی چیست؟ آیا بالاخره به طور رسمی در تاریخ ۹ سپتامبر از نسل جدید آیفون پرده برداری خواهد شد؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.