به روز رسانی جدید اندروید برای گوشی های Nexus! - تکفارس 
به روز رسانی جدید اندروید برای گوشی های Nexus! - تکفارس 

به روز رسانی جدید اندروید برای گوشی های Nexus!

امید بصیری
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 22:12
به روز رسانی جدید اندروید برای گوشی های Nexus! - تکفارس 

به روز رسانی جدید اندرویدی گوشی های نکسوس به همراه  Patch های امنیتی ماه آگست به نکسوس ها می آیند. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

Lollipop همچنان در نکسوس ها پادشاهی می کند! همینطور Marshmallow. به روز رسانی جدید فقط یک قدم رو به جلو در توسعه این سیستم عامل است.

اندروید با به روز رسانی جدیدش در این هفته قدمی رو به جلو برداشت. اما به دلیل تعدد اخبار مهم همانند معرفی گلکسی نوت ۷ و شایعاتی درباره ی گوشی های آینده نکسوس توجه ما را به خود جلب کردند.

هر موقع که به روز رسانی جدیدی برای کل اکوسیستم اندروید از جمله گوشی های هوشمند,تبلت ها, وسایل پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند و تلوزیون های هوشمند ارائه میشود ما آن را برای شما گرد آوری می کنیم. این که مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما از آخرین نسخه سیستم عامل بهره می برد مسئله ی مهمی است. این که مطمئن شوید دستگاه شما آخرین ویژگی ها و کمترین باگ ها و ضعف ها در مسائل امنیتی را دارد.

نکسوس

Patch های امنیتی ماه آگست: این ماه آخرین ماه تعطیلات تابستانی قبل از بازگشایی مدارس است. شما میتوانید مطمئن شوید که نکسوس شما از تمام تهدید های امنیتی ممکن در امان خواهد بود. تعدادی نقاط بحرانی ضعیف در مشترکین کوالکام/Qaulcomm یافت شده است که باید توجه تولیدکنندکان سخت افزار را جلب کند. این به روزرسانی ها تا چند روز آینده باید در دسترس قرار بگیرند.در زیر میتوانید لیستی از گوشی های پشتیبانی شده را مشاهده کنید.

  • Pixel C – MXC89L
  • Nexus 6P – MTC20F
  • Nexus 5X – MTC20F
  • Nexus 6 – MOB30W and MMB30R
  • Nexus Player – MOB30W
  • Nexus 9 LTE – MOB30W
  • Nexus 9 Wi-Fi – MOB30W
  • Nexus 5 – MOB30Y
  • Nexus 7 2013 Wi-Fi – MOB30X
  • Nexus 7 2013 Mobile – MOB30X

گوشی های اندرویدی:

شماره منتشر شده:همچنین لیست شماره های منتشر شده که شامل این به روز رسانی می شوند نیز اعلام شده است. در این لیست می توان مشاهده کرد که Marshmallow با صعود ۱.۹ درصدی از ۱۳.۳ در ماه گذشته به ۱۵.۲ در این ماه رسیده است.

august-distribution-numbers-100675653-large

اگرچه همان طور که مشاهده میکنید بیشتر سهم اندروید در اختیار نسخه هایی همچون Lollipop,Marshmallow و حتی Kitkat است.اکثر پرچمداران بازار به سوی Marshmallow حرکت کرده اند اما اندروید به گوشی های ارزان قیمتی معروف است که به روز رسانی متعدد دریافت نمی کنند.

این چرخه به زودی از سر گرفته خواهد شد هنگامی که Nougat عرضه شود.ناگوت احتمالاً با سهم ۱۵ درصدی از بازار در سال بعد همین موقع رو به رو خواهد بود.

منبع:Itworld.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.