لوازم جانبی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ چه مواردی هستند؟ - تکفارس 
لوازم جانبی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ چه مواردی هستند؟ - تکفارس 
لوازم جانبی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ چه مواردی هستند؟ - تکفارس 

لوازم جانبی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ چه مواردی هستند؟

علی سیف الهی
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 17:00
لوازم جانبی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ چه مواردی هستند؟ - تکفارس 

در کنار معرفی گوشی گلکسی نوت ۷، سامسونگ برای این گوشی پرچمدار خود، لواز مجانبی رسمی خود را نیز معرفی کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.لیست لوازم جانی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ که در سایت سازنده وجود دارد، شامل قاب و کاور، پک باتری و آداپتور USB Type C می شود.

یکی از جالب ترین لوازم جانبی که برای گلکسی نوت ۷ منتشر شده است، S View Standing Cover است که می تواند به عنوان یک پایه برای گوشی عمل کند. این قاب در رنگ های سیاه، آبی، طلایی، نقره ای و زرد عرضه خواهد شد. دیگر قاب ها که شامل قاب LED View، Clear View، Leather View، Clear Cover و Keyboard Cover می شوند نیز برای این گوشی رده بالا موجود خواهند بود.

قاب Lens Covve گوشی گلکسی نوت ۷ بسیار شبیه همان چیزی است که برای گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر شده بودند. این قاب به همراه یک لنر زوم ۱۶ برابر و یک لنز زاویه عریض ۱۰۸ درجه ای فروخته خواهد شد. قاب Backpack برای این گوشی، دارای یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که گوشی را به صورت بی سیم شارژ خواهد نمود و همانند خود گوشی گلکسی نوت ۷ ضد آب می باشد.

سامسونگ همچنین یک پاوربانک ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را همراه گوشی گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد نمود تا کاربران بتوانند تجربه ی بهتری با آن داشته باشند. محافظ صفحه نمایش خمیده و آداپتور تبدیل USB Type C به USB Type A و آداپتور تبدیل USB Type C به میکرو USB نیز برای این گوشی، بنا به لیست منتشر شده توسط سامسونگ، منتشر خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت شارژ سریع بی سیم می باشد، پس بنابراین این گوشی با شارژر بی سیم سریع سامسونگ سازگار می باشد.

تصاویری از این لوازم جانبی را در زیر مشاهده می کنید

Samsung-Galaxy-Note-7-S-View-Standing-Cover-642x540Samsung-Galaxy-Note-7-Screen-Protector-209x270 Samsung-Galaxy-Note-7-USB-Type-C-Connector-360x267 Samsung-Galaxy-Note-7-10200-mAh-Power-Bank-268x270 Samsung-Galaxy-Note-7-Clear-View-Cover-331x270 Samsung-Galaxy-Note-7-S-Pen-Colors-315x270 Samsung-Galaxy-Note-7-Leather-Cover-233x270 Samsung-Galaxy-Note-7-LED-View-Cover-280x270 Samsung-Galaxy-Note-7-Backpack-Case-161x270 Samsung-Galaxy-Note-7-Keyboard-Cover-249x270

منبع: SamMobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید