چه انتظار هایی از گوشی LG G6 دارید؟! - تکفارس 
چه انتظار هایی از گوشی LG G6 دارید؟! - تکفارس 

چه انتظار هایی از گوشی LG G6 دارید؟!

R-M!N
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - 00:19
چه انتظار هایی از گوشی LG G6 دارید؟! - تکفارس 

شاید تنها چیزی که میتوان راجب گوشی LG G5 گفت آن است که این گوشی خسته کننده نیست. با به همراه داشتن دو دوربین فوق العاده و یک سخت افزار قابل ارتقاء، میتوان گفت که این یک گوشی آینده نگر است.

ولی با تمام این مزیت ها نمیتوان این گوشی را بی نقص دانست. بنابراین هنوز برای ارتقاء گوشی LG G6 راه های زیادی هست.

با ورود تازۀ گوشی LG G5 نمیتوان در مورد گوشی بعدی LG اظهار نظر کرد، اما در این مقاله به پیشنهاد هایی برای ارتقاء گوشی بعدی LG پرداخته ایم.

تاریخ انتشار LG G6

گوشی LG G5 در ماه فوریه معرفی و در ماه آپریل عرضه شد و از آنجایی که گوشی LG G4 نیز در ماه آپریل عرضه شد، پس آپریل ۲۰۱۷ زمان مناسبی برای عرضۀ گوشی LG G6 می باشد. اما هنوز خبری مبنی بر عرضۀ این گوشی منتشر نشده، بنابراین این تنها یک حدس می باشد.

انتظاراتی که از گوشی LG G6 دارید

۱. طراحی زیبا تر

با گوشی G5 بالاخره LG فلز را شرمنده کرد. گوشی که با طراحی زیبای G4 قابل مقایسه نیست. بنابراین ما میخواهیم که گوشی LG G6 دارای طراحی بهتر و شیک تر باشد.

۲. عمر بهتر باتری

گوشی LG G5 برای داشتن باتری قابل تعویض میتواند مورد تحسین قرار بگیرد، اما متأسفانه اندازه باتری از آنچه انتظار میرود کوچکتر است.

باتریی با قدرت ۲۸۰۰mAh باتری کوچکی به حساب نمی آید، اما در مقابل گوشی های Samsung Galaxy S7, HTC 10 و حتی LG G4 ،که همۀ این گوشی ها ار باتری با قدرت ۳۰۰۰mAh بهره می برند، عملکرد ضعیف تری دارد. حتی این گوشی ها نیز قوی ترین باتری را ندارند بلکه برای مثال گوشی Samsung Galaxy S7 Edge از باتریی با قدرت ۳۶۰۰mAh بهره می برد.

متأسفانه کوچک بودن باتری G5 باعث شده که این گوشی در بیشتر مواقع نیاز به شارژ دوباره داشته باشد. پس برای گوشی LG G6 نیازمند باتری قوی تری هستیم.

۳. به همین اندازه نو آوری

یکی از چیز هایی که در مورد گوشی LG G5 دوست داریم آن است که این گوشی سرشار از نوآوری های جدید بوده. دارا بودن دو دوربین در پشت گوشی یکی از همین نو آوری ها می باشد.

تمرکز بر روی نو آوری در گوشی ها چیز جدیدی برای LG نیست. وجود دکمه Power در پشت گوشی، بهره بری از صفحه نمایش QHD و صفحه نمایش دارای خم از جملۀ این نو آوری ها می باشد.

پس برای گوشی LG G6 نیز منتظر این نو آوری ها خواهیم بود.

۴. جلو آوردن حسگر اثر انگشت

LG برای گوشی جدید خود یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه کرده. در نگاه اول شاید این ایدۀ بدی نباشد. آن هم از آنجایی که با در دست داشتن این گوشی دسترسی به این دکمه راحت تر باشد.

اما اگر گوشی شما روی میز قرار گرفته باشد، برای باز کردن آن نیاز به برداشتن گوشی خواهید داشت که این کار اصلا لازم نبود اگر شما میتوانستید به حسگر آن دسترسی داشته باشید.

امیدواریم که LG G6 از این مشکل رنج نبرد.

۵. قابلیت ارتقاء بیشتر سخت افزار

توانایی ارتقاء سخت افزار LG G5 یکی از بهترین قابلیت های این گوشی می باشد.

اما در حال حاضر فقط دو قابلیت ارتقاء برای این گوشی در نظر گرفته شده است که هیچ کدام از آنها خیلی ضروری نیستند. اما خوشبختانه از این قابلیت ها بیشتر خواهد شد، اما برای LG G6 دامنه بیشتری از این قابلیت را باید در نظر گرفت تا خریداران به معنای واقعی بتوانند گوشی خود را ارتقاء دهند.

۶. زاویه دید بیشتر برای دوربین جلو

زاویه دید بالا برای دوربین های پشتی گوشی LG G5، آن هم با داشتن دو دوربین، بسیار پر کاربرد است. اما جای تأسف دارد که این نو آوری به دوربین جلویی نرسیده است.

مانند گوشی LG V10 که دارای دو دوربین در جلو بود، انتظار داریم برای گوشی LG G6 هم دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت آن قرار گیرد.

۷. یک صفحه نمایش همیشه روشن قوی تر

همانند گوشی Samsung Galaxy S7، گوشی LG G5 نیز از یک صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار است.

مشکل اینجاست که این صفحه به قدری تاریک است که اطلاعات روی آن را به سختی میتوان خواند. روشن تر کردن آن بر روی مصرف باتری نیز تأثیر خواهد گذاشت. اما این مشکلی است که امیدواریم در LG G6 حل شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این ها تمام انتظاراتی بود که شما از گوشی LG G6 دارید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • XMORE گفت:

    من انتظار دارم که گوشی LG G6 دو سی پی یو کوالکوم اسناپدارگون ۸۲۰ داشته باشه و RAM 12 و ۶ اینچ باشه جنس بدنه و تاچ ال سی دی بسیار مقاوم باشه در مقابال ضربه حرارت و آب

  • Ehsan Z.A گفت:

    من انتظار داشتم G5هیچ کمو کسری درمقایسه با G4 نداشته باشد امامتاسفانه یک نقص بزرگی ک درمقایسهG5 وG4 به چشمم خورد این بود ک درG5 امکان استفاده ۲سیم کارت و کارت حافظه ب طورهمزمان وجود ندارد این درحالی است ک من درG4 از۲سیم کارت همراه با کارت حافظه استفاده میکردم.حداقل کاری ک ال جی میتوانست بکند این بود ک حافظه داخلی G5 را بالاببرد تاباحجم بالای عکس و فیلم هایش نیاز کمتری ب کارت حافظه باشد تااین نقص ب چشم نیاید.