اینستاگرام نرم افزار جدید خود به نام Boomerang را معرفی کرد - تکفارس 
اینستاگرام نرم افزار جدید خود به نام Boomerang را معرفی کرد - تکفارس 
اینستاگرام نرم افزار جدید خود به نام Boomerang را معرفی کرد - تکفارس 

اینستاگرام نرم افزار جدید خود به نام Boomerang را معرفی کرد

نیما مدرس
۱ آبان ۱۳۹۴ - 12:26
اینستاگرام نرم افزار جدید خود به نام Boomerang را معرفی کرد - تکفارس 

امروز اینستاگرام نرم افزاری جداگانه به نام Boomerang معرفی کرد که می تواند با متصل کردن چند تصویر به یک دیگر کلیپ های شبیه به تصاویر متحرک (GIF) تولید کند. برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست تا به اکانت اینستاگرام خود متصل شوید، در حقیقت برای استفاده از این نرم افزار شما نیازی به یک اکانت اینستاگرام ندارید.

این نرم افزار بسیار ساده است، بعد از دانلود کردن آن می توانید عکس های مورد نیاز نرم افزار را با دوربین تلفن هوشمند خود بگیرید یا از عکس های از پیش گرفته شده درون گالری خود استفاده کنید، پس از انتخاب پنج تصویر نرم افزار تصاویر را به هم متصل می کند و آن ها را یکی از پس از دیگری نمایش می دهد سپس تصاویر را با ترتیب برعکس نمایش می دهد، به همین دلیل نام این نرم افزار را بوم رنگ گذاشته اند.

پس از ساخت این کلیپ بی صدا، نرم افزار به صورت خودکار تصویر را در گالری شما ذخیره می کند و شما به راحتی می توانید آن را در اینستاگرام یا فیسبوک به اشتراک بگذارید. اگر این تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید سرعت تغییر کردن تصاویر دو برابر می شود در نتیجه زمان نمایش ده تصویر یک ثانیه می شود.

بوم رنگ سومین نرم افزاری است که اینستاگرام به صورت جداگانه منتشر می کند. سرپرست مدیریت بوم رنگ آقای John Barnett در رابطه با این نرم افزار می گوید ایده اولیه بومرنگ توسط یک تیم پنج نفره از بخش اندروید اینستاگرام در بخش hackathon مطرح شد، ما در ابتدا این نرم افزار را برای سرگرمی خودمان ساختیم در نهایت کارمندان به این نتیجه رسیدند این نرم افزار می توانید بازخورد مثبتی بین مردم داشته باشد و به صورت یک محصول جداگانه منتشر شود.

بومرنگ به زوری برای کاربران اندروید و IOS قابل دسترسی است. به گفته سازندگان تصاویر ساخته شده توسط بوم رنگ در IOS زیباتر دیده می شوند زیبا IOS یک چهارچوب تعیین شده برای تصاویر دارد اما این چهارچوب در مدل های مختلف تلفن های هوشمند اندرویدی مختلف است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید