سیستم پیشنهادی: رایانه ای با قیمت ۲ میلیون تومان - تکفارس 
سیستم پیشنهادی: رایانه ای با قیمت ۲ میلیون تومان - تکفارس 

سیستم پیشنهادی: رایانه ای با قیمت ۲ میلیون تومان

یاشار فتحعلی زاده
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 12:16
سیستم پیشنهادی: رایانه ای با قیمت ۲ میلیون تومان - تکفارس 

درود بر شما عزیزان. فرا رسیدن ماه محرم را از طرف خانواده تکفارس بر شما دوست داران اهل بیت تسلیت عرض می دارم. در این مقاله قصد دارم یک سیستم، با قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان، به شما عزیزان معرفی کنم. در این مقاله در کنار شرح بعضی مسائل، در مورد تک تک فطعات سخت افزاری، که قرار است معرفی شوند، توضیحاتی داده خواهد شد. همچنین قیمت این سخت افزار ها در بازار ایران و خارج از ایران زده خواهد شد، تا اطلاعات کاملی در مورد قیمت این قطعات و هزینه ی نهایی برای رسیدن آن ها به دست شما، در اختیارتان قرار گیرد. بنابراین با ما همراه باشید، تا از مطالعه ی مقاله ای که در اختیار شما قرار داده ایم، لذت ببرید.

برای این که بخواهید یک سیستم زیر ۲ میلیون تومان تهیه کنید، که بتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند؛ نیاز به قطعاتی ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند دارید. طبیعتا در بازاری که برای انتخاب هر قطعه، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد؛ انتخاب یک سخت افزار مناسب گاهی گیج کننده خواهد بود و شما نمی توانید به درستی انتخاب کنید. شما می توانید سیستم هایی با سخت افزار های متفاوت برای خود تهیه کنید و تنها نکاتی که باید توجه کرد، پشتیبانی قطعات از یک دیگر و همچنین بر طرف کردن نیاز های شما می باشد. در میان انبوه مواردی که می توانید به عنوان سیستم خود در نظر بگیرید، ما هم به شما یک سیستم با توجه به بودجه ای مشخص، معرفی خواهیم کرد. ابتدا نگاهی به مشخصات کلی سیستم خواهیم انداخت و بعد در مورد قطعات توضیحاتی خواهیم داد.

مشخصات سیستم

نام قطعه
قیمت قطعه (داخلی)
قیمت قطعه (خارجی)
سایت فروشنده (خارجی)
کیس
 Thermaltake Versa H22 ۲۰۰،۰۰۰ تومان $۵۴.۷۵ آمازون
مادربورد
 MSI Socket AM3+/AMD 760G/DDR3 ۲۷۰،۰۰۰ تومان $۶۵.۸۵ آمازون
کارت گرافیک (GPU)
 Club 3D R9 270 ۶۵۰،۰۰۰ تومان $۱۴۹.۰۰ آمازون
پردازنده (CPU)
 AMD FX-6300 6-Core Processor Black Edition ۴۷۵،۰۰۰ تومان $۹۹.۹۹ آمازون
رم
  Crucial 8GB Single DDR3 ۱۶۵،۰۰۰ تومان $۳۶.۹۹ آمازون
هارد درایو
 Seagate 1TB Desktop HDD SATA 6Gb/s 64MB Cache ۱۷۵،۰۰۰ تومان $۴۹.۹۹ آمازون
درایو نوری
 Samsung SATA 1.5 Gb-s Optical Drive۷۵،۰۰۰ تومان $۱۸.۹۹ آمازون
پاور
 EVGA 500W ۲۰۰،۰۰۰ تومان $۴۵.۸۲ آمازون
مجموع قیمت
 _ ۲،۲۱۰،۰۰۰ تومان $۵۲۱.۳۸ _

*قیمت قطعات همگی متغیر می باشد و امکان نواسانات در قیمت ها وجود دارد. این موضوع طبیعی است که وقتی شما قیمت ها را مشاهده می کنید، افزایش یا کاهش داشته باشند و یا با قیمت بازار اختلاف اندکی داشته باشند.

*سایت های فروش داخلی اگر علاقه دارید اسپانسر سایت ما شوید تا لینک سایت شما در جدول قرار گیرد، می توانید با مدیریت سایت آقای کسری نراقی تماس گرفته و اسپانسر سایت ما شوید.

همانطور که سیستم بالا را مشاهده کردید، در رده قیمت خود، یک سیستم نسبتا قدرتمند می باشد و می تواند نیاز های شما را برآورده کند. حال در مورد هر قطعه از جدول بالا توضیخات مختصری خواهیم داد، تا با آن قطعات بیشتر آشنا شوید و سپس سیستم را از نظر های مختلف اعم از امور اداری و کاری، استفاده در منزل و همچنین انجام بازی ها یا گیمینگ بررسی خواهیم کرد.

مادربورد:MSI 760GMA‑P34 FX

a1MSI 760GMA-P34 FX مادربوردی از برند MSI بوده و یک گزینه مقرون به صرفه و خوب برای شما عزیزان می باشد. این مادربورد دارای سوکت پردازنده تایپ +AM3 بوده و از پردازنده های ۶۴bit AMD FX ،Phenom II X6/X4/X3/X2 ،Athlon II X4/X3/X2 و Sempron CPU با FSB هایپرترنسپورت یا HyperTransport 3.0 5200MT/s پشتیبانی می کند. این مادرورد از چیپست AMD 760G و AMD SB710 برای South Bridge استفاده می کند. در مورد حافظه از دو اسلات ۲۴۰ پین استفاده شده که می توان از حافظه های DDR3 1066/ 1333/ 1600/ 1866 با حافظه ۱۶ گیگابایت استفاده کرد. همچنین از دوئل چنل نیز پشتیبانی می کند: البته در مورد حافظه ۱۸۶۶ باید اورکلاک شده باشد. در مورد اسلات ها از یک اسلات PCI Express 2.0 x16، یک اسلات PCI Express x1 و یک اسلات PCI 3.3V/ 5V PCI bus Interface میتوان استفاده کرد. ۶ کابل ساتای ۳Gb/s و ۲ کابل ساتای ۶Gb/s می توان به مادربورد متصل نمود. به صورت آنبورد یک چیپست گرافیکی ATI Radeon 3000 و یک چیپست صدای Realtek ALC887 دارد. چیپست لن Realtek 8111E دارد که می تواند تا سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Mbps را پشتیبانی کند. در عقب خود پورت ماوس و کیبورد دارد. همچنین از دو پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0 بهره می برد.

در زیر می توانید چند تصویر از این مادربورد زیبا را مشاهده کنید.

کارت گرافیک: Club 3D R9 270

www.tech.gamefa.com-1 (4)R9 270 جانشینی مناسب برای HD 7850/7870 می باشد. این کارت گرافیک قدرتمند به راحتی می تواند نیاز های شما را برآورده کند. در نگاه اول شاید شباهت زیادی از نظر مشخصات میان این کارت با کارت های HD 7850/7870 وجود داشته باشد، اما افزایش قدرت در بعضی جهات باعث شده تا این کارت گرافیک قدرتمند از نمونه های پیشین خود جلو بزند. کارت مورد نظر ما از برند Club 3D بوده و از چیپست AMD Radeon R9 270 با سرعت  ۹۵۵MHz و پردازنده استریم ۱۲۸۰ استفاده می کند. دارای حافظه ی ۲ گیگابایتی ۲۵۶ بیتی GDDR5 بوده و از DirectX 11.2 و OpenGL 4.2 پشتیبانی می کند. همچنین ۱ پورت HDMI، یک پورت DisplayPort و یک پورت DVI-I دارد. از یک فن برای کاهش دما استفاده کرده و برای اتصال به مانیتور به اسلات PCI Express 3.0 متصل می گردد. این کارت گرافیکی قدرت اجرای اکثر برنامه های مورد نیاز و پردازش آن ها را داراست و می توانید از نرم افزار های دلخواه خود استفاده کنید. البته برای کار های سنگین گرافیکی، گزینه ای مناسب نمی باشد و بیشتر گرافیست هایی که پروژه های سنگینی را انجام می دهند، از رایانه هایی با سخت افزار رده بالا استفاده می کنند. در زمینه اجرای بازی و گیمینگ نیز، انتخاب گیمر های حرفه ای نمی باشد. برای بازی هایی که قبل از سال ۲۰۱۵ عرضه شده اند، این کارت گرافیک قدرت اجرای بازی با تنظیمات متوسط و یا در بعضی های قدیمی تر تنظیمات بالا را دارد، اما برای بازی های جدید گزینه ای مناسب نمی باشد.

پردازنده: AMD FX-6300 6-Core Processor Black Edition

AA18167پردازنده FX-6300 که دارای ۶ هسته با فرکانس ۳.۵۱GHZ در حالت پایه و ۴.۱GHZ در حالت اوردرایور می باشد؛ انتخاب مناسبی برای شماست تا یک سیستم ارزان قیمت، اما قدرتمند داشته باشید. سیستمی که بتواند نیاز های شما را برآورده کند. این پردازنده دارای ۶ مگابایت کش L2 و ۸ مگابایت کش L3 می باشد. پردازنده قدرتمند FX-6300 از برند AMD و سری FX می باشد، که برای استفاده به مادربوردی که از سوکت +AM3 پشتیبانی کند، نیاز دارد. در ساخت FX-6300 از تکنولوژی ۳۲ نانومتری استفاده شده و از سیستم ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند. برای یک سیستم ارزان قیمت و مقرون به صرفه این پردازنده انتخاب خوبی می باشد، اما باید در نظر داشته باشید که اگر برای گیمینگ بازی های روز را نمی تواند به خوبی اجرا کند و بازی های قبل از سال ۲۰۱۵ را نیز در تنظیمات در سطخ متوسط یا حتی سطح پایین اجرا خواهد کرد. برای کار های اداری و یا خانگی یک پردازنده خوب می باشد و می تواند تمام کار های مورد نیاز شما را به خوبی انجام دهد، اما برای اجرای برنامه های سنگین به مشکل بر خواهید خورد. از خوبی های دیگر این پردازنده این است که به مشکل تولید حرارت بالا بر نخواهید خورد و با دمای پایین کار خواهد کرد. این پردازنده از یک توربوی فوق العاده بهره می برد و در شرایطی که کار پردازنده زیاد شد، پردازنده به سرعت ۴.۱GHZ خواهد رسید.

رم: Crucial 8GB Single DDR3

31NvqRSeyRLرم ها همیشه یکی از مسائلی هستند که کاربران به آن ها اهمیت زیادی می دهند. گاهی هم این اهمیت بیش از حد شده و فرض می شود که اهمیت رم از پردازنده مرکزی و کارت گرافیک بالاتر است. در رابطه با رم ها باید بگویم که ما رم ها را مقایسه کرده ایم و در آخر بیشترین میزانی که یک بازی برای اجرا به رم نیاز دارد، در حال حاضر و با بازی های فعلی ۸ گیگابایت است و اگر فکر می کنید افزایش رم به ۱۶ گیگابایت تفاوت اساسی در اجرای بازی ها به وجود خواهد آورد، باید بگویم که اشتباه می کنید. رم بیشتر از ۸ گیگابایت در حال حاضر برای برنامه هایی مانند فشرده سازی فایل ها و اجرای چند برنامه به صورت همزمان نیاز است و در غیر این صورت پرداخت پول اضافی می باشد. بنابراین همان ۸ گیگابایت برای شما کافی بوده و نیازی به رم بیشتر ندارید. رم پیشنهادی ما DDR3-1600 بوده (PC3-12800) و ۸ گیگابایت ظرفیت دارد. با استفاده از این رم می توانید به راحتی به انجام بازی ها و کار های دیگر بپردازید. در آخر نیز اگر علاقه داشتین یک رم دیگر استفاده کنید، می توانید از یک رم ۸ گیگابایتی دیگر استفاده کرده و در مجموع با ۱۶ گیگابایت رم، از سیستم خود استفاده ی بهینه ببرید.

هارد درایو: Seagate 1TB Desktop HDD SATA 6Gb/s 64MB Cache

41nQEuJOODLاصولا یک هارد کمتر از یک ترابایت برای کاربران و مطالب امروزی مناسب نیست و فضای کمی به شمار می رود. با عرضه شدن برنامه ها و همچنین محتویات HD، در کنار کیفیت مطالب که پیشرفت زیادی داشته اند، حجم آن ها نیز افزایش یافته است. بنابراین نیاز به یک هارد با ظرفیت بالا، یکی از اولویت های هر سیستم پیشنهادی می باشد.در حال حاضر، یک هارد یک ترابایتی می تواند تمام نیاز های شما به فضای ذخیره را برطرف کرده و حجم زیادی از برنامه ها، فیلم ها، فایل های صوتی، بازی ها و دیگر فایل ها را در خود جا دهد. هارد Seagate می تواند یک ترابایت فایل را در خود ذخیره کند. کافی است که با یک کابل ساتا ۶GB/s آن را به مادربورد متصل کنید، تا از سرعتی خارق العاده لذت ببرید. دارای ۶۴ مگابایت کش بوده و همچنین قیمتی نسبتا مقرون به صرفه دارد.

کیس: Thermaltake Versa H22

برای کیس، از کیس زیبا و شکیل Thermaltake Versa H22 استفاده شده است. این کیس مخصوص سیستم های گیمینگ بوده و از نظر طراحی فوق العاده زیبا می باشد. این یک کیس Mid Tower بوده و از جنس فلز می باشد. جا برای نصب سیستم های خنک کننده، مخصوصا سیستم خنک کننده مایع دارد و دارای یک فن ۱۲۰mm از قبل نصب شده می باشد. در مقابل کیس یک پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 2.0 و یک جک هدست و میکروفون وجود دارد. در زیر می توانید تصاویر این کیس زیبا را مشاهده کنید.

در این سیستم از یک درایو نوری Samsung SATA 1.5 Gb-s Optical Drive و یک پاور EVGA 500W استفاده شده است. در این مقاله فرض شده که شما ماوس، کیبورد و مانیتور را دارید.

این سیستم برای مصرف خانگی و یا امور اداری و کاری عالی می باشد. برای اجرای بازی ها نیز بازی های قبل از سال ۲۰۱۵ را نیز می توانید با تنظیمات پایین یا متوسط اجرا کنید. امیدوارم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • حمید گفت:

    سلام.خسته نباشید من چند تا سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید میخوام یه کنسول نسل هشتمی بخرم سیستم pc من اینه cpu core i5 3340 3.10 ram 6 graphics gt 630 2Gb یک و هشصد هم خودم دارم این سیستم رو بفروشم میتونم یه ps4 با تلوزیون و همه وسایلش بخرم بازم تشکر.

    • سلام سیستم شما نسبتا سیستم خوبی هست و می تونه خیلی از بازی ها رو تنظیمات پایین یا متوسط اجرا کنه نیازی به فروشش و خرید کنسول PS4 نیست. اگر درست زده باشید، رم شما ۶ گیگابایت هست که می تونید با ارتقای رم بازی ها رو با تنظیمات بالاتری اجرا کنید. پیشنهاد من ارتقای رمتون هست.

      • ... گفت:

        جان؟ گرافیکش ۶۳۰ هستا… با ارتقا رم میتونه با کیفیت بالاتر اجرا کنه؟ LOL

        • اکثر بازی های حال حاضر به ۸ گیگابایت رم احتیاج دارن و پیشنهاد من برای حداقل هزینه بود. کسی که بخواد کارت گرافیک تعویض کنه مطمئنا دست به تعویض قطعات دیگه هم میزنه چون یکی از گرون ترین قطعات داخل کیس هستش

  • مهدی گفت:

    سلام.چندتا سوال دارم:)
    فرق بین مادربردهای که بایوس ۶۴ بیت و ۱۲۸ بیت دارند چیست؟و بهتر هم وجود داره
    و همینطور هم آیا ارتباطی با ۶۴بیت و ۱۲۸ بیت کارت های گرافیک وجود داره ؟(منظورم بخاطر مچ شدن سیستم با هم دیگه میگم)

    • سلام دوست عزیز ،
      تفاوت بین مادربرد های ۶۴ بیت و ۱۲۸ بیت این هست که با گذشت زمان مثل هر چیزی که پیشرفت می کنه اول از همه نیاز به داشتن سرعت بیشتر تو عملکرد خودش داره.
      BIOS هم یک حافظه بسیار سریع تو کامپیوتر هست که باید نسبت به قطعاتی که برای کامپیوتر میان ، پیشرفت کنه. تو این حافظه ها که تقریبا میشه بهشون گفت فقط خواندی ، یک سری از اطلاعات سخت افزار های سیستم توش ذخیره میشه و قبل از هر چیزی تو کامپیوتر اجرا میشه و شروع به شناسایی قطعات کامپیوتر می کنه . پس BIOS های ۱۲۸ نسبت به شکل ۶۴ آنها پیشرفته تر هستن.
      مادربرد ها با BIOS های ۱۲۸ بیت مطمئنا عملکرد بهتری تو کارایی کارت های گرافیک نسل جدید دارن ، چیزی که عملکرد شما را برای Gaming بالا میبره در اصل میزان پهنای باند در مادربرد است که بتونه اطلاعات پردازش شده توسط کارت گرافیک رو با بیشترین سرعت و با کمترین تصادم اطلاعات رد و بدل کنه.

  • احسان گفت:

    سلام من بودجم بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هست میشه یه سیستم خوب برای گیمینگ به من معرفی کنید آخه من چند جا رفتم منو خیلی گیچ کردن حالا موندم چیکار کنم ممنون

    • سلام
      برای گیمینگ چیزی که تجربه ی من هست بهتره صبر کنید و بودجه ی بیشتری جمع کنید. میشه پیشنهادات مختلف داد با توجه به قطعات موجود در بازار ولی در اجرای بازی های جدید به مشکل بر می خورید. تقریبا سیستمون میشه مثل بالا با این تفاوت که یک مادربورد ، سی پی یو . کارت گرافیک قدرتمند تر به شما پیشنهاد بدم، اما در نهایت باید بازی های جدید رو در تنظیمات پایین و بعضی بازی ها رو با تنظیمات متوسط اجرا کنید، که با بودجه ای بیشتر می تونید یک سیستم بهتر بخرید. چرا برای گیمینگ پول سیستمی بدید که بازی های سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ رو نمی تونه اجرا کنه؟ برای سری بعد یک سیستم ۳ تا ۴ میلیونی قرار می دم که بهتر راهنمایی بشید.

    • ... گفت:

      Mainboard: Asus H97-Plus ——————————————- 410T
      Cpu: Intel Core i5 4460 ———————————————– 590T
      VGA: Zotac GTX 960 APM! Edition ———————————– 870T
      Ram: Gskill RipjawsX 2*4GB DDR3 1600Mhz———————– 220T
      Power: Green GP650A-UK Gold ————————————– 270T
      Case: Green X2 Jaguar———————————————— 160T
      HDD: Western Digital Blue 1TB 64Mb Buffer ———————– 180T
      ODD: Asus 24X SATA ————————————————– 60T
      بازی های امسال و سال بعد رو High-الترا اجرا میکنه…

  • Milad_OC گفت:

    آقا یاشار ینی به نظرتون واقعا gt 630 در کنار رم و سی پی یوی مناسب میتونه بازی های روز رو به خوبی اجرا کنه!؟

    • ... گفت:

      خیر دوست عزیز ارتقا گرافیک رو اولویت قرار بدین. حداقل ۹۵۰ پیشنهاد میشه. رم رو هم ۸ کنید اما اولویت گرافیک باشه….

    • اول از هر چیز باید درک کرد منظور شما از به خوبی یعنی چی؟
      منظورتون اگر تنظیمات روی سطح بالا باشه خیر
      هر بازی یک حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا داره و یک سیستم پیشنهادی
      این کارت بازی های روز رو در حداقل تنظیمات می تونه اجرا کنه ولی اگر رم بالا هم باشه یا سی پی یو قوی هم نصب کنید باز هم نمیشه تواناییش رو بالا برد

  • Behnam گفت:

    اگه cpu اینتل با ۱۵۰ تومن بیشتر میگفتید یه i5 خوب میشه که کاراییش از این بهتره ،گرافیک رو هم Gtx 950 میزدید خیلی بهتر بود

  • کاوه گفت:

    یک سیستم برای برنامه نویسی با حداقل بودجه هم اگه لطف کنید ممنون میشم

  • علیرضا گفت:

    سلام
    دوست عزیز شما خودتون جایی رو سراغ ندارید ک عین همین سیستم رو جمع کنه برام؟

  • شایان گفت:

    بچه ها اگر برای گیم میخواین زیر ۴ تومن اصلا راه نداره بیخیال بشین بهتره شاید اولش هیجان داشته باشین ولی با اولین افت فریم تو بازی های روز حالتون به شدت گرفته میشه اگر ندارین یه ps4 بخرین خیلی بهتره.

    • ... گفت:

      الان با ۳۵۰۰ میشه ۹۷۰ بست و ۴۶۹۰. به راحتی الترا و ۶۰ فریم میاره…(حالا بماند با ۲ تومن میشه ۹۵۰ بست که ویچر رو روی الترا و ۳۰ فریم میاره…)
      در ضمن وضعیت کنسول ها هم همچین جالب نیست! ویچر و پراجکت کارز و … رو کنسول بیشتر افت فریم داشت تا PC…

  • حمید گفت:

    سلام آقا شایان قیمت ps4 چند میشه با همه مکلفات

    • خود دستگاه یک میلیون و دویصت به بالاست (بسته به مدلی که انتخاب کنید و ظرفیت هاردش) بازی هاش از ۲۰ به بالاست نهایت تا ۲۰۰ هزار تومن آنلاین بخواین بازی کنید پلاس می خواید که اون هم یک خرج جدا داره مانیتور یا تلویزیون هم که بخواید بگیرید اون ها هم قیمت جداگانه دارند.

  • حمید گفت:

    آقا ببخشید که زیاد حرف زدن میشه یه سایتی رو معرفی کنید که اطلاعات کامل درباره کنسول و قیمتش بده ممنون میشم.

  • حمید گفت:

    آقا ببخشید که زیاد حرف زدم میشه یه سایتی رو معرفی کنید که اطلاعات کامل درباره کنسول و قیمتش بده ممنون میشم.

  • فرزاد777 گفت:

    سلام.

    سیستم من داغون هس خخخخخخخخخخخخ

    رم ۲gb
    cpu:اینتل پنتیوم دو هسته ای e5300
    کارت گرفیگی :۱

    این سیستمو چند میخرن و چقدر پول دیگه باید بذارم روش که یه سیستم خوب بشه>؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      شما میتونید سیستمتون رو نهایتا ۳۰۰ هزار تومان بفروشید.
      بستگی به میزان هزینه ای که دارید میتونید سیستم خودتون رو انتخاب کنید. میزان بودجتون رو بگین تا یک سیستم بر اساس اون بهتون پیشنهاد بدم.

  • ناشناس گفت:

    سلام من میخوام یه کارت gtx 970 ببندم با بودجه سه و نیم
    فقط کارت گرافیک برام مهمه بقیه رو چی پیشنهاد میدین با این کارت؟؟

  • ehsan گفت:

    سلام آقای فتحعلی زاده ۳ میلیون دیگه آخر توان من برای هزینه یه pc هست من برام مشکلی نیست که بازی های جدید رو با تنظیمات بالا حتمان اجرا کنه من فقط می خوام بازی ها رو فقط بدون لگ و افت فریم رو اجرا کنه ممنون

  • حمیدرضا گفت:

    سلام من بوجه بین ۳ میلیون تا ۴میلیون دارم میشه یه سیستم گیمینگ به من معرفی کنید

  • taha azimi گفت:

    سلام . ببخشید من این سیستم رو رو لپتابم دارم میخواستم ببینم برای گیمینگ مناسبه؟
    گرافیک :۲ گیگ نیودا
    رام:۸گیگ
    سی پی یو:اینتل کر آی ۷
    و…

    • کارت گرافیک انویدیا گفته می‌شه
      مدل کارتش رو نزدید
      رام هم یه چیز دیگه هست و اون رمه
      که ۸ گیگابایت مناسبه
      اینتل کر آی۷ هم نسل های مختلف داره که نزدید از کدوم نسله
      ولی اگر چنین لپ تاپی دارید، باید بالا رده باشه و به راحتی بازی‌ها رو اجرا کنه

  • taha azimi گفت:

    لطفا زودتر جواب بدید

    • سلام آقای عظیمی
      شرمنده بابت پاسخ دیرتر مشغول کارهایی هستیم که در آینده راجبش بیشتر خواهید دونست
      این سیستمی که شما مشخصاتش رو گفتین برای گیمینگ مناسب هست و اکه میخواین لگ نداشته باشین با سویچ رو تنظیمات پایین تر لگتون از بین خواهد رفت.
      به زودی سیستم دیگه ای در محدوده ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون رو براتون منتشر خواهیم کرد.
      دوشتانی هم که از شهرستان و یا تهران بخوان سیستمی تهیه کنند میتونن ثبت سفاششون رو انجام بدن و تیم techfars اون رو در اسرع وقت تهیه میکنه

  • taha azimi گفت:

    به نطر شما لپتاپمو بفروشم ، دو تومن بزارم روش یه سیستم جدید بگیرم یا همینو ارتقا بدم ؟ راستی من یه سیستم بامشخصات(رام :۲،گرافیک:۵۱۲، و…)هم دارم

    • این سیستم خیلی ضعیفه الان اکثر بازی ها به کارت گرافیک با ۲ گیگابایت رم احتیاج دارن که البته بسته به مدلی که داره، بتونه بازی‌ها رو اجرا کنه

      لپ تاپ هم به درستی مشخصاتش رو نگفتید و منم از روی پردازنده‌ی مرکزی نظر دادم.

  • حمیدرضا گفت:

    ببخشید من یه کامپیوتر میخواستم نه یه لپ تاپ بازم ممنونم

  • taha azimi گفت:

    آقا یاشار لطفا ج بدید حیاتیه

  • حمیدرضا گفت:

    آقا یاشار میشه جواب منو زود تر بدی

  • taha azimi گفت:

    پس من چی؟

  • حمیدرضا گفت:

    سیستمتون نرسید

  • سلام منتظر اعلام سیستم هستیم

  • Amirreza350 گفت:

    آقا من برای اجراى جدید ترین بازى ها کدوم یک از موارد سیستممو ارتقا بدم؟؟؟؟
    Ram:8DDR3
    Cpu:core i3
    Video card:2gig-gtx 630

  • milad گفت:

    سلام سیستم من اینه سی پی یو i5 4460 و گرافیک r9 270 x و ram 16 به نظرتون ارزش داره بفروشمش ps4 بگیرم یا همین خوبه

  • omid گفت:

    سلام خسته نباشین یه سایتی معرفی میکنین که قیمت کامپیوتر و… زده باشه

  • omid گفت:

    تو رو خدا جوابمو زود بدین عجله دارم

  • MOHAMMAD ALI گفت:

    سلام من میخواستم سیستم خودمو ارتقا بدم و این سیستم رو میخام بگیرم
    cpu: cor i5
    ram :6
    gpu: 2gb
    هارد : ۱tb

    چقدر برام هزینه داره

  • Taha گفت:

    سلام بنظرتون سیستم من خوبه یا بده.
    رم۴گیگ
    سی پی یو۳.۰۰گیگاهرتز
    گرافیک نصب نشده۱گیگ و نیم
    هارد فکر کنم ۵۰۰گیگ
    ویندوز۶۴بیتی