اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5 - تکفارس 
اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5 - تکفارس 

اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5

taham
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - 13:24
اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5

شاید صحبت در مورد نسخه بعدی کنسول پرطرفدار پلی استیشن کمی زود به نظر برسد اما باور کنید که بخش خبری این کمپانی خود در مورد نسل بعدی playstation  صحبت کرده است که با نام playstation 5 منتشر خواهد شد.

سر اسکات رود رئیس بخش توسعه ی نرم افزاری شرکت سونی ابراز خوشحالی خود را درمورد نسل بعدی کنسول های خود به گوش همه جهانیان رساند و اذعان کرد که با کیفیتی خارق العاده منتظر این کنسول باشید. درست است که چند ماهی از معرفی playstation 4 نمیگذرد و این محصول را حتی خیلی ها هنوز تجربه نکرده اند .شاید با توجه به سرعت پیشرفت رقیبان این شرکت بشود این را پیشبینی کرد که این کمپانی محصول جدید خود را حتی زودتر از دفعات قبل روانه ی بازار کند به همین خاطر هم تبلیغات را پیرامون پلی استیشن ۵ از همین الان شروع کرده است.شایعات زیادی درمورد قیمت و تاریخ عرضه این کنسول وجود دارد که البته خود شرکت سارنده هنوز در مورد این مسائل اطلاعاتی نداده است.

اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5

اخبار،شایعات قیمت و تاریخ انتشار PlayStation 5

سر اسکات همچنین افزود که: ما به دنبال ایجاد توسعه شگرف در محصولات خود در چند سال آینده هستیم و همگان میتوانند از این پیشرفت های خارق العاده لذت ببرند.ما همیشه به این فکر می کنیم که کار های بهتر از قبل انجام دهیم و این مسئله خیلی زود اتفاق خواهد افتاد چون ما فکر ها و ایده های خود را به سرعت عملیاتی خواهیم کرد.

فرگال گارا رئیس این کمپانی توضیحات تکمیلی را در ای مورد داده است: ما به دنبال یک نگرش جدید در کمپانی خود هستیم و آن سرعت در انجام توسعه است و این نگرش را باید بر کل جهان مسلط سازیم تا با سرعت بیشتری به سمت توسعه گام برداریم.پیشرفت های سونی در ۷ سال اخیر قابل ملاحضه بود است اما به هیچ عنوان کافی نیست و ما به دنبال سرعت بیشتر و کیفیت و خلاقیت بیشتر هستیم و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهبم گرفت.”

وی همچنین افزود : ما از نسل پلی استیشن ۳ تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به توسعه شورع کردیم و اوج آن اینک در اختیار شما است و آن نسخه جعار پلی استیشن میباشد. و این راه را با پلی استیشن ۵ ادامه داده و تکمیل میکنیم.این یک چرخه ی حیا ت است که دقیقا از پلی استیشن ۴ آغاز شد و تا قله های پیشرفت ادامه خواهد داشت.

پلی استیشن ۴ در ۸ ژانر بازی در خانه های مردم وجو دارد و این کنسول در ماه نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد و حالا باید منتظر انتشار پلی استیشن ۵ در سال میلادی آینده باشیم.

ظاهر playstation 5 چگونه است؟

سونی از نسخه دو پلی استیشن طراحی جعبه سفید را کنار گذاشت و به طراحی یک جعیه سیاه جادویی پرداخت که هب آن اصطلاحا بلک باکس گفته میشد این طراحی در پلی استیشن ۳ هم انجام شد و به پلی استیشن ۴ هم رسید و به اوج زیبایی طراحی شد . اما اینگونه که از شواهد پیداست سونی همین طراحی را در مورد پلی استیشن ۵ هم خواهد داشت و در این نسخه دست به طراحی شاهکاری خواهد زد البته به گفته ی خودشان.

تیم طراحی ظاهر پلی استیشن ۵ تصاویری از طراحی های انجام شده برای ساخت جعبه سیاه این کنسول در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته اند که به ما این اجلزه را میدهد که با جرات بگوییم این طراحی هم شبیه به نسخه قبل خواهد بود البته با کمیتغییرات جزئی که حتما در طراحی آن اعمال خواهند کرد.

اگر به تصویر بالا دقت کنید متوجه شباهت زیاد آن با پلی استیشن ۴ خواهید شد اما این تیم طراحی ادعا کرده است که با طراحی کاملا متفاوتی روبه رو خواهیم شد. البته این نکته را اعلام کرده اند که د ر این طراحی شاهد نور ابی به عنوان نور پاور دستگاه خواهیم بود که بسیار هم به جذابیت ظاهر دستگاه افزوده است.هر چند که این نورد رنگی در نسخه های پیشین هم به همین رنگ بود و در این نسخه طراحی و نور دهی آن تغییر میکند.بهتر است هنگام انتشار آن د موردش قضاوت کنیم.

قیمت احتمالی پلی استیشن ۵:

وقتی صحبت از قیمت میشود کار کمی سخت خواهد شد چون نمیشود به راحتی پیش بینی کرد که این کنسول با چه قیمتی روانه بازار میشود . بهتر است به قیمت نسخه های قبلی نگاهی بیاندازیم.

پلی اسیشن ۲ وقتی منتشر شد قیمت ۳۰۰ یورو را برای آن مناسب دیدند که فیمت بالایی نسبت به نسخه ۱ بود …در انتشار پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۰۷ قیمت ۴۲۵ یورو در اروپا و ۵۹۰ دلار در آمریکا را برای آن مناسب دیدند. اما قیمت پایینی را برای پلی استیشن ۴ در نظر گرفتند که کمی عجیب بود ۳۲۵ یورو و ۴۰۰ دلار در آمریکا . حال میتوان پیش بینی کرد که قیمت احتمالی پلی استیشن ۵ حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ یورو باشد که میتوانید با یک ضرب ساده قیمت آن را به ریال تبدیل کنید البته با کمی بالا بردن قیمت به دلیل هزینه های وارد کردن محصول به کشور.

اطلاعات بیشتر را در مورد این کنسول در هفته های آینده به اطلاع شما خواهیم رساند.با تشکر از همه شما کاربران عزیز سایت تکفارس.

نویسنده :تهام

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.