نکسوس ۷ جدید - تکفارس 
نکسوس ۷ جدید - تکفارس 

نکسوس ۷ جدید

امین حسین پور
۳ مرداد ۱۳۹۲ - 11:27
نکسوس 7 جدید

همانطور که انتظار می رفت گوگل در مراسم خود نسل دوم تبلت نکسوس ۷ را معرفی کرد. تبلتی هفت اینچی که از صفحه نمایش و سخت افزار بهتری نسیت به مدل قبلی بهره می برد و ۲۳۰ دلار قیمت دارد. نکسوس ۷ جدید از چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای…با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 320 و دو گیگابایت رم بهره می برد. اگرچه صفحه نمایش باز هم اندازه ای هفت اینچی دارد ولی نکسوس ۷ جدید نسبت به مدل قبلی کوچک تر است. نکسوس ۷ جدید نسبت به قبل ۱.۸ میلی متر ضخامت و ۵۰ گرم وزن کمتری دارد.

نکسوس 7 جدید

این تبلت دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل می باشد که علاوه بر این که تراکم پیکسلی ۳۲۰ppi را سبب می شود بالاترین رزولوشن موجود بر روی یک تبلت هفت اینچی به شمار می رود. شاید مهم ترین تغییر صورت گرفته را بتوان در قسمت دوربین مشاهده کرد. همانطور که می دانید نکسوس ۷ فاقد دوربین پشتی بود ولی این مدل دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد که توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p را نیز داراست. دوربین دوم نیز ۱.۲ مگاپیکسل می باشد. از بلوتوث نسخه ۴، NFC و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می شود. نسخه دیگری نیز معرفی شده است که از نسل چهارم شبکه های موبایلی نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل مورد استفاده نیز اندروید نسخه ۴.۳ می باشد.

نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به ترتیب قیمتی بالغ بر ۲۳۰ و ۲۷۰ دلار دارند. مدل ۴G فقط به صورت ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و ۳۵۰ دلار قیمت دارد. عرضه نکسوس ۷ جدید از ۳۰ جولای شروع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.