شیطان جدید پاورکالر وارد می شود - تکفارس 
شیطان جدید پاورکالر وارد می شود - تکفارس 

شیطان جدید پاورکالر وارد می شود

میلاد کرمانشاهی
۲۴ تیر ۱۳۹۲ - 17:39
شیطان جدید پاورکالر وارد می شود - تکفارس 

شرکت تایوانی TUL (مالک PowerColor) که یکی از تولید کنندگان رده اول کارت گرافیک AMD محسوب می شود، امروز عضو جدیدی را از خانواده Devil معرفی کرد. شیطان جدید این شرکت Devil HD 7870 می باشد.

شیطانی جدید متولد شده است …

a1
a2
a3
a4

به جرئت می توان گفت سری Devil مشهورترین و قدرتمندترین سری کارت های AMD در جهان می باشد (البته واقعا بی انصافی است اگر کارت های فوق حرفه ای سری RoG اسوس را به حساب نیاوریم). به واسطه همین شهرت پاورکالر تصمیم گرفته است که با گسترش این خانواده مشهورتر شود. چیپست گرافیکی HD 7870 این بار در کالبدی شیطانی قرار گرفته است که با ۱۱۰۰ مگاهرتز فرکانس پایه و ۱۲۵۰ مگاهرتز فرکانس حافظه (۵ گیگابایت پهنای باند در هر ثانیه) در حالت OC کارایی شیطانی ارائه می دهد.

مجموعه قطعات بسیار باکیفیت پاورکالر موسوم به Platinum Power Kit در ساخت مدار رگولاتور ۱+۱+۷ فازی این کارت گرافیک به کار رفته است که در کنار خازن های سوپر توان پردازشی را افزایش داده و پایداری محضی به کارت می بخشد. استایل خنک کننده آن بسیار شبیه به کارت دو هسته ای Devil 13 بوده و همانند آن مجهز به سه فن بسیار کارآمد (Ultra-Efficient) می باشد، با این تفاوت که خنک کننده آن کم ارتفاع تر است و فقط دو اسلات از کیس و مادربرد را اشغال می کند. البته کوتاه شدن ارتفاع تاثیر سوئی بر قابلیت های خنک کننده نذاشته و صفحه وسیع آلومینیومی آن به همراه لوله های انتقال حرارت ۴ گانه، موجب می شود که کارت ۲۵ درصد خنک تر و ۱۸ درصد کم صدا تر از مدل مرجع باشد.

بسته انحصاری برای کاربران Devil

شرکت پاورکالر اعلام کرد که به منظور مشتری مداری علاوه بر ارائه سخت افزار جذاب، نرم افزار مدیریت و اورکلاک Powerup Tuner را به رابط کاربری جدید Devil مجهز کرده است تا حس بهتری را به کاربران القا کند. علاوه بر آن، Devil Gaming Pad هم در بسته مرموز Devil HD 7870 قرار داده شده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.