iPad Mini 2 – از شایعه تا واقعیت - تکفارس 
iPad Mini 2 – از شایعه تا واقعیت - تکفارس 

iPad Mini 2 – از شایعه تا واقعیت

میلاد کرمانشاهی
۲۲ تیر ۱۳۹۲ - 14:09
iPad Mini 2 – از شایعه تا واقعیت - تکفارس 

همانطور که می دانید شایعات بسیار زیادی پیرامون این محصول جدید اپل به وجود آمده است. یکی از این شایعات که در زمره برترین آن ها قرار دارد (!) در رابطه با صفحه نمایش iPad Mini 2 است که قرار است رتینا باشد!

منابع خبری با اطلاعات محدودی که در دست دارند نتیجه های مختلفی می گیرند و با انتشار اخیار جدید طرفداران این محصول را به نگرانی می اندازند. آخرین شایعه موجود نیز حکایت از عرضه شدن iPad Mini جدید با صفحه نمایش رتینا در سال ۲۰۱۴ را دارد. در طول سال ۲۰۱۳ شایعات زیادی پیرامون تبلت کوچک و جنجالی اپل به وجود آمده است. آیا iPad Mini 2 واقعا صفحه نمایش رتینا خواهد داشت یا نه؟ البته تعداد زیادی این گزارش را قبول ندارند. به یاد بیاورید اولین iPad Mini که توسط اپل عرضه شد صفحه نمایش رتینا نداشت ولی پرفروشترین iPad این شرکت شد و این ثابت می کند که طرفداران توجه چندانی به صفحه نمایش معمولی یا رتینا نشان نداده اند. آخرین گزارش از وبسایت تایوانی Economic Daily ادعا دارد که اپل با مجهز نمودن iPad Mini 2 به رتینا نسخه قبلی این تبلت را کنار خواهد گذشت.

a1

بعضی از وبسایت ها هم ادعا کرده اند که اپل iPad Mini 2 را به همراه iPad Mini (که مجهز به رتینا نیست!) عرضه خواهد کرد تا خریداران حق انتخاب داشته باشند که این شایعه مثل اکثر شایعات پیرامون اپل، بعید به نظر می رسد. همواره چنین بوده است که محصولات اپل پیش از عرضه جنجال فراوانی به پا کنند.

تحلیلگران MDP Display Search ادعا کرده بودند که iPad Mini 2 صفحه نمایش رتینا نخواهد داشت. اما مدتی بعد حرف خود را پس گرفتند و iPad Mini 2 را مجهز به رتینا خواندند! ماه گذشته نیز گلن یئونگ (Glen Yeung) از وبسایت Citi Research ادعا کرده بود که اپل نسخه ای ارزان تر از iPad Mini 2 را با قیمتی در حدود ۲۳۰ الی ۲۵۰ دلار عرضه خواهد کرد و این نسخه ارزان iPad Mini هست که مجهز به رتینا می باشد و در اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.

هم اکنون واقعا مشخص نیست که این شایعات صحت داشته باشند یا خیر. در واقعیت نیز اگر iPad Mini 2 واقعا رتینا نداشته باشد در آن صورت تفاوت کلیدی آن با نسخه گذشته چه خواهد بود؟ پردازنده و دوربین بهتر؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید