لومیا ۱۰۲۰ رسمی شد - تکفارس 
لومیا ۱۰۲۰ رسمی شد - تکفارس 

لومیا ۱۰۲۰ رسمی شد

امین حسین پور
۲۰ تیر ۱۳۹۲ - 23:22
لومیا ۱۰۲۰ رسمی شد - تکفارس 

Estephen Elop با غرور به روی صحنه رفت تا پرچمدار جدید این شرکت را معرفی کند. نقطه مرکزی و قوت لومیا ۱۰۲۰ دوربین ۴۱ مگاپیکسلی PureView با سنسور ۱/۱.۵ اینچی BSI و تثبیت کننده تصویر اپتیکال می باشد. دو فلش LED و Xenon این دوربین عظیم را همراهی می کنند…

این دوربین ۴۱ مگاپیکسلی می تواند به طور همزمان تصاویری ۴۰ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی ثبت کند که در مقابل دوربین نوکیا ۸۰۸ برگ برنده ای به حساب می آید. نوکیا دوربین خود را با اپلیکیشن های Pro Camera و Smart Camera عرضه می کند تا کاربران نهایت استفاده ای همه جانبه را تجربه کنند.لومیا 1020 رسمی شد در قسمت جلویی گوشی نیز یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض وجود دارد. این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کند و به لطف سنسور قوی دوربین در هنگام زوم نیز کیفیت چندان افت نمی کند. می توان در حالت ۱۰۸۰p تا ۴ برابر و تا ۶ برابر در حالت ۷۲۰p بدون اینکه کیفیت چندان افت کند زوم کرد. ضبط صدا نیز به لطف دو میکروفون با محدوده پویای گسترده شفاف و واضح و به صورت استریو ضبط می شود. در قسمت سخت افزار به غیر از رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی چیز جالب توجه وجود ندارد و از همان چیپ ست Snapdragon S4 لومیا ۹۲۵ با پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز استفاده شده است. ۷ گیگابایت فضای ابری SkyDrive نیز در دسترس می باشد.

gsmarena_012

این پرچمدار جدید نوکیا دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی Clear Black AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل می باشد که با Gorilla Glass 3 محافظت شده است. فناوری PureMotion HD Plus نیز برای انیمیشن های روان تر خودنمایی می کند. این صفحه نمایش از نوع Super Sensitive بوده و با دستکش و ناخن نیز می توان با آن کار کرد. لومیا ۱۰۲۰ دارای امکانات ارتباطی شامل بلوتوث نسخه ۳، NFC، GPS، dual band Wi-Fi می باشد و از نسل چهارم شبکه های موبایلی نیز پشتیبانی می کند. لومیا دارای باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می کند و همچنین این باتری قادر است تا ۱۶ روز در حالت استندبای دوام بیاورد و با آن می توان ۱۳.۳ ساعت مکالمه داشت و ۶.۸ ساعت به تماشای ویدئو پرداخت و ۶۳ ساعت نیز می توان به موسیقی گوش داد. اگرچه لومیا ۱۰۲۰ دارای لنز دوربین بزرگی می باشد ولی چندان هم بزرگ نیست. ضخامت این لومیا ۱۰.۴ میلی متر بوده و ۱۵۸ گرم وزن دارد. همانطور که قبلا هم گفتیم این پرچمدار جدید نوکیا در سه رنگ سیاه، سفید و زرد و تا قبل از پابان سه ماهه سوم امسال به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.