سایت باشگاه نینتندو هک شد !!! - تکفارس 
سایت باشگاه نینتندو هک شد !!! - تکفارس 

سایت باشگاه نینتندو هک شد !!!

Lightning
۱۷ تیر ۱۳۹۲ - 14:58
سایت باشگاه نینتندو هک شد !!!

سایت اعضای نینتندو هک شد و اطلاعات کارکنان آن در ژاپن فاش شده است (بر اساس گفته ی خود شرکت نینتندو : سازنده Wii , Wii U , DS, 3DS) . طبق گزارش روزنامه ژاپن تایمز در روز شنبه یک نوشته توسط یک بازی ساز و دارنده کنسول مبنی بر لاگین شدن ۱۵.۴۶ میلیون اکانت شخصی در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۳ تا پنجشنبه هفته گذشته که ۲۳۹۲۶ عدد از آنها هک شده اند .

سایت باشگاه نینتندو هک شد !!!

اطلاعاتی که از این هک بدست آمده است شامل اسامی ، آدرس ها ، شماره تلفن ها و آدرسهای ایمیل ۴ میلیون عضو باشگاه نینتندو در ژاپن می باشد ؛ البته نینتندو هیچ گونه سو استفاده ای از این اطلاعات را تایید نکرد . او همچنین اکانت های که هک شده اند را به صورت موقتی بست تا به دارندگان اکانت فرصت تعویض پسورد و چیز های شخصی خود بکنند .

سرویس های این شرکت به کسانی تعلق می گیرد که دارندگان یکی از کنسول های مذکور یا نرم افزار ها باشند بصورتی که به آنها اجازه بدست آوردن امتیاز های خاصی داده می شود تا بتوانند با آنها برای خود جوایزی را مانند سی دی و نرم افزار از سرور های این شرکت خریداری کنند .

این اولین باری نیست که سازندگان کنسول ژاپنی هک شده اند ، نوامبر گذشته نظرات در یک فروم به نام neogaf ادعا کردند که سرور های وی یو هک شده اند و این دقیقا چند ساعت بعد از شروع فروش این کنسول در امریکا در سال ۲۰۱۱ بود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.