ارائه به روز رسانی اندروید نسخه ۴.۲.۲ HTC One - تکفارس 
ارائه به روز رسانی اندروید نسخه ۴.۲.۲ HTC One - تکفارس 

ارائه به روز رسانی اندروید نسخه ۴.۲.۲ HTC One

امین حسین پور
۱۱ تیر ۱۳۹۲ - 17:48
ارائه به روز رسانی اندروید نسخه ۴.۲.۲ HTC One - تکفارس 

هرچند کمی دیر ولی بالاخره به روز رسانی اندروید ۴.۲.۲ برای HTC One ارائه شد. حجم این به روز رسانی نسبتا زیاد بوده و ۴۶۵ مگابایت حجم دارد و نسخه نرم افزاری گوشی را به ۲.۲۴.۷۰۹.۱ ارتقاء می دهد. اچ تی سی کار نسبتا زیادی بر روی این به روز رسانی انجام داده است. این به روز رسانی تغییراتی را در رابط کاربری به خود دیده و قابلیت های جدیدی را نیز دارا می باشد. تغییراتی در نحوه عملکرد دکمه Home صورت گرفته و این امکان فراهم شده که Navigation bar را برای ایجاد فضای بیشتر در هوم اسکرین بتوان حذف کرد.

gsmarena_001

در اطلاعاتی که قبل از نصب آپدیت دیده می شود از تغغیرات لانچر گوشی نیز سخنی به میان آمده است ولی در مورد جزئیات این تغییر چیزی اعلام نشده است. پانل ویجت نیز از اول برنامه ریزی شده است. اکنون درصد باتری نیز نمایش داده می شود. نوار سیاه رنگی نیز که در قسمت پایینی گوشی قرار دارد و دکمه منو را فراهم می آورد دچار تغییر شده است. پانل تنظیمات سریع نیز هم اکنون می تواند ۱۲ تنظیمات را به طور پیش فرض نمایش دهد. در قسمت دوربین نیز بهبودهایی صورت گرفته است.

این به روز رسانی فعلا فقط در تایوان ارائه شده و اچ تی سی از زمان ارائه این به روز رسانی در کشورهای دیگر سخنی به میان نیاورده ولی مطمئنا این زمان چندان دور نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.