فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد! - تکفارس 
فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد! - تکفارس 

فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد!

علیرضا
۴ تیر ۱۳۹۲ - 15:00
فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد! - تکفارس 

فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد!

امروز سونی موبایل در رویدادی رسما اسمارت فون پرحاشیه جدیدش یعنی Xperia Z Ultra را معرفی نمود. قبلا مشخصات زیادی از این محصول سونی تحت نام “توگاری” منتشر شده بود و امروز تقریبا همه آن شایعات به حقیقت تبدیل گشت!

غول جدید سونی اولین محصول معرفی شده با سریع ترین سیستم روی یک چیپست کنونی بازار یعنی Snapdragon 800 می باشد. همانطور که مطلع هستید Snapdragon 800 به ۴ هسته پردازشی Krait 400 با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 330 و ۲ گیگابایت رم تجهیز شده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش Triluminous دارای رزولوشن ۱۰۸۰P و دارای تراکم پیکسلی ۳۴۴pi است . تکنولوژی کنتراست نور (OptiContrast) جانشین فن آوری BRAVIA کرده است . سونی اعلام کرده است که این صفحه نمایش ۶.۴ اینچی تا ۶۰% فضای کاری بیشتری نسبت به محصولات ۵ انیچی به کاربر ارائه می کند. پشت و روی گوشی شیشه است و ابعاد دستگاه ۱۷۹.۴ میلی متر در ۹۲.۲ میلی متر در ۶.۵ میلی متر است . این گوشی حتی از گلکسی مگا نیز بزرگ تر می باشد !

طراحی این محصول تقریبا همانند Xperia Z می باشد و این محصول دارای گواهینامه IP58 نیز در مقابل حفاظب از گرد و غبار و آب می باشد.

سونی این محصول را به تکنولوژی های ClearAudio+ و WALKMAN نیز تجهیز کرده است تا این بچه غول توانایی های چندرسانه ای قدرتمندی نیز داشته باشد.

از دیگر ساختار شکنی ها در طراحی این محصول ضخامت آن می باشد که با توجه به ۶.۵ میلی متر ضخامت ، یان محصول نازک ترین محصول Full HD جهان می باشد (بنابر ادعاهای سونی!)

فبلت شرکت سونی Xperia Z Ultra رسما معرفی شد!

حافظه داخلی این فبلت ۱۶ گیگابایت می باشد و البته قابلیت افزایش آن از طریق میکرو اس دی نیز وجود دارد.

در پشت دستگاه نیز یک دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS قرار دارد که قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ دی است و تصویر برداری آن در شرایط کم نور بهبود یافته است. همچینین قابلیت HDR در هر دو حالت عکس برداری و فیلم برداری وجود دارد. البته متاسفانه خبری از فلش LED برای دوربین این فبلت قدرتمند نیست!

این محصول ۲۱۲ گرمی سونی به یک باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز تجهیز شده است تا یک روز کامل کاری را همپای شما یار و همراه تان باشد. Xperia Z Ultra به نسخه ۴.۲.۲ اندروید تجهیز شده است و فعلا قیمت و زمان ورود آن به بازار نامعلوم می باشد ، اما احتمالا در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه می گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.