EUROCOM همه را غافلگیر کرد - تکفارس 
EUROCOM همه را غافلگیر کرد - تکفارس 

EUROCOM همه را غافلگیر کرد

میلاد کرمانشاهی
۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - 12:08
EUROCOM همه را غافلگیر کرد - تکفارس 

EUROCOM همه را غافلگیر کرد

شاید اسم یوروکام (Eurocom) برایتان آشنا نباشد، خوب برای ما هم آشنا نبود! ولی گویی این شرکت فراموش شده بار دیگر همه توهات را به سوی خود جلب کرده است. جدیدا این شرکت از لپتاپی موسوم به Eurocom X5 رونمایی کرد. نتایج بررسی کارایی X5 نیز به تبع آن منتشر شد و همه را حیرت زده کرد.

Eurocom X5 مجهز به پردازشگر بی نظیر Core i7-4930MX پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 780M می باشد. با وجود این دو برگ برنده چنین نتایج جالبی دور از ذهن نخواهد بود.

EUROCOM همه را غافلگیر کرد

رئیس شرکت Eurocom در این باره گفت:

Eurocom لپتاپ X5 را طراحی کرد تا مشتریان گیمرما بتوانند نیمه تاریک خود را با آن کشف کنند. طراحی و کارایی X5 بی همتاست.

X5 مجهز به صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی سه بعدی از نوع IPS با تفکیک پذیری Full HD می باشد. پردازشگر آن از سری پردازنده های بینهایت موبایل (Extreme) بوده و قابل ارتقاء است و از آخرین چیپ ست گرافیکی نسل GTX 700M استفاده می کند. X5 با ضخامت نسبتا زیاد خود امکان استفاده از چندین درایو ذخیره سازی اطلاعات به صورت همزمان تا سقف ۵ درایو را ارائه می دهد. حافظه ۱۶۰۰ مگاهرتزی آن نیز قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت می باشد.

شما می توانید لپتاپ یوروکام خود را با صفحه کلید (مجهز به نور پس زمینه) با بیش از ۷ رنگ، ۳ منطقه و ۸ حالت شخصی سازی کنید (البته این مقادیر مقابل Alienware یک شوخی محسوب می شود!).  برای ذخیره سازی تمامی بازی های شما، X5 قادر است که از ۵ درایو به صورت همزمان که خود شامل درایو وضعیت جامد با پورت mSATA 2 می شود، برای بوت سریع و کارایی بی بدیل استفاده کند. پردازنده های Core i7 4930X با چهارهسته/هشت نخ، ۳ گیگاهرتز فرکانس پایه و ۸ مگابایت حافظه L3، سری Core i7 4900QM، Core i7 4800QM و Core i7 4700QM برای X5 قابل انتخاب خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.