معرفی رسمی HTC Butterfly S - تکفارس 
معرفی رسمی HTC Butterfly S - تکفارس 

معرفی رسمی HTC Butterfly S

امین حسین پور
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - 14:38
معرفی رسمی HTC Butterfly S - تکفارس 

معرفی رسمی HTC Butterfly S 

اچ تی سی ساعاتی پیش Butterfly S را معرفی کرد. Butterfly S از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 600، همان چیپ ستی که در گالاکسی اس۴ مورد استفاده قرار گرفته و با همان فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و دو گیگابایت رم بهره برده است. صفحه نمایش Butterfly S  پنج اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p  وتراکم پیکسلی ۴۴۰ppi می باشد. حافظه داخلی این اسمارت فون جدید اچ تی سی ۱۶ گیگابایت بوده و علاوه بر امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق درگاه SD، اچ تی سی ۲۵ گیگ فضای رایگان Dropbox برای مدت دو سال را به خریداران این محصول ارائه می دهد.

معرفی رسمی HTC Butterfly S معرفی رسمی HTC Butterfly S

Butterfly S از همان دوربین اولتراپیکسل مورد استفاده در HTC One استفاده می کند. سیستم عامل مورد استفاده اندروید نسخه ۴.۲ به همراه رابط کاربری Sense 5 می باشد. قابلیت های HTC Zoe، HTC Share و Video highlights نیز وجود دارند. Butterfly S نسبت به همتای قبلی خود ضخیم تر شده و ۱۰.۶ میلی متر ضخامت دارد. وزن آن نیز ۱۶۰ گرم می باشد. Butterfly S از باتری قدرتمند ۳۲۰۰ میلی آمپری بهره می برد که نسبت به همتای قبلی خود ۱۱۸۰ میلی آمپر ظرفیت بیشتری دارد. امکانات ارتباطی نیز شامل بلوتوث نسخه ۴، DLNA، NFC و GPS می باشد. طراحی Butterfly S شبیه به Butterfly قبلی می باشد و در رنگ های قرمز، سفید و خاکستری ارائه خواهد شد. نقطه برجسته طراحی Butterfly S حلقه فلزی در قسمت پشتی گوشی است که دوربین را احاطه کرده است.

معرفی رسمی HTC Butterfly S

 

Butterfly S در ماه جولای با قیمت ۷۶۶ دلار در تایوان عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از ارائه این تلفن هوشمند در کشورهای دیگر در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید