رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi - تکفارس 
رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi - تکفارس 

رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi

میلاد کرمانشاهی
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - 12:57
رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi - تکفارس 

رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi

تولید کننده مطرح مادربرد و کارت گرافیک، شرکت msi، از جدیدترین کارت حرفه ای (High-End) خود رو نمایی کرد و آن چیزی نیست چون GTX 780 Gaming. زیر خنک کننده زیبای این کارت تراشه GTX 780 با سه گیگابایت حافظه GDDR5 قرار گرفته است. این کارت هم چنین مجهز به قابلیت انحصاری msi موسوم به ابزار تنظیم Gaming App می باشد که به گیمر اجازه می دهد در تمامی حالات از بین سه پروفایل اورکلاک، گیمینگ و خاموش (Silent) یکی را انتخاب کند. فناوری انحصاری کنترل جریان هوای msi (موسوم به Airflow Control)، دو عدد فن ۱۰ سانتی متری با چگالی بالا و فناوری اختصاصی تیغه پروانه ای (یا همان Propeller Blade) کار خنک کننده Twin Frozr IV را تکمیل کرده و به بهترین شکل ممکن حرارت را دفع می کنند. دمای ۶۷ درجه سانتی گراد و نویز پایین ۲۵٫۷ دسی بل در حداکثر فشار کاری، این کارت را به یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرهای دو آتشه تبدیل می کند.

در زمینه کیفیت قطعات msi این کارت را مجهز به قطعات با دوام Military Class 4 کرده است که دوام و کارایی بسیار بالاتری دارند. نرم افزار اختصاصی Predator هم که برای ضبط فیلم و عکس از داخل بازی می باشد این اجازه را به گیمرها می دهد که این ویدئو و عکس ها را به راحتی به اشتراک بگذارند. GTX 780 با مجهز بودن به بیشینه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، بهترین گزینه برای به آتش کشیدن بازی های روز می باشد.

رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi

رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi

رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک msi

شرکت msi نرم افزار انحصاری Gaming App را با هدف قرار دادن گیمرهای واقعی توسعه داده است. همه ی آن چه که لازم است گیمر انجام دهد، زدن یک دکمه می باشد تا در بین پروفایل های مختلف جا به جا شود. حالت اورکلاک (High-Performance OC) برای خنک کننگی بهتر و حداکثر قدرت پردازشی، حالت Gaming برای پردازش ، دما و پایداری متعادل و در نهایت حالت خاموش (Silent) برای به حداقل رساندن نویز فن، همگی به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده اند.

کارت گرافیک GTX 780 Gaming شرکت msi مجهز به خنک کننده قدرتمند Twin Frozr IV می باشد. این سیستم مجهز به فناوری Propeller Blade، فناوری SuperPipe، لوله های انتقال حرارت کارآمد مسی با روکش نیکلی و دو عدد فن ۱۰ سانتی متری (Over-Sized) می باشد که با نویز پایین جریان هوای مطلوبی را در سیستم خنک کننده برقرار می کنند. لازم به ذکر است که این فن ها ۱۱ پره دارند و با سایر نمونه ها متفاوتند. ابزار کنترل جریان هوا، هوا را مستقیما به سمت لوله های انتقال حرارت پمپ کرده و گرما را سریعتر دفع می کنند. دمای چیپست مرکزی در حداکثر فشار کاری ۶۷ درجه سانتیگراد می باشد که دمای بسیار مطلوبی است و نویز ایجاد شده نیز ۲۵٫۷ دسی بل است که واقعا ابه آن صورت احساس نمی شود.

برای داشتن حد مناسبی از پایداری در حداکثر فشار کاری کارت، msi این کارت را مجهز به قطعات رده Military Class 4 (کلاس نظامی ۴) کرده است. این قطعات با کیفیت از ۷ تست در شرایط محیطی سخت با سربلندی بیرون آمده و موفق به کسب استاندارد MIL-STD-810G شده اند. چوک های جدید msi با رویه براق امکان خنک کنندگی بهتری به کارت می دهند. خازن های تانتالی نیز از عمر ۱۰ ساله برخوردارند و انواع High-C هم برای سخت ترین حد بازی گارانتی شده اند.

به اشتراک گذاشتن ویدئوهای in-Game سرگرمی جالبی محسوب می شود! نرم افزار اورکلاک msi موسوم به Afterburner به همراه نرم افزار فیلم برداری Predator، به صورت رایگان کنار کرات گرافیک عرضه می شوند. علاوه بر کلید های اختصاصی (Hot Key) ضبط فیلم و انواع مختلف کیفیت ضبط، Predator با پشتیبانی کامل از صدای استریو، به اشتراک گذاری ویدئو ها را لذت بخش تر از پیش می کنند.

کارت گرافیکی GTX 780 Gaming مجهز به چیپست GK110 انویدیا می باشد. این کارت با ۲۳۰۴ هسته کودا، ۹۵۴ مگاهرتز فرکانس پایه که تا ۱۰۰۶ مگاهرتز تقویت می شود، ۳ گیگابایت حافظه ۳۸۴-بیتی با فرکانس ۶ گیگاهرتز و انواع اتصالات Dual-Link DVI، HDMI و DP یکی از عالی ترین گزینه ها برای تمامی گیمرها محسوب می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید