بازی با طعم msi - تکفارس 
بازی با طعم msi - تکفارس 

بازی با طعم msi

میلاد کرمانشاهی
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - 14:52
بازی با طعم msi - تکفارس 

بازی با طعم msi

شرکت کامپیوتری پیشگام msi، که به خاطر نوت بوک های گیمینگ خود خوشنام می باشد، استاندارد جدیدی را در صنعت لپتاپ های گیمینگ قابل حمل معرفی کرد. GE40، نوت بوک گیمینگ جدید msi که ترکیبی از دو عامل “قدرت” و “سبکی” قرار است کار گیمرهای همواره در گشت و گذار را راحت کند!

این نوت بوک با طراحی خاص زیبا و هنوری خود، مجهز به پردازنده Haswell Core i7، تراشه گرافیکی GeForce GTX 760M می باشد و فقط ۴٫۴ پوند (۲ کیلوگرم) وزن و ۱ اینچ (۲٫۵ سانتی متر) ضخامت دارد. این ویژگی های برجسته، GE40 را به انتخاب بسیار مناسب برای گیمرهایی که در کنار قدرت پردازشی به ویژگی قابل حمل بودن نیز تاکید دارند، تبدیل می کند.

بازی با طعم msi

بازی با طعم msi

 

GE40، با مجهز بودن به قابلیت نمایشی Matrix، از بیشینه کارایی GTX 760M استفاده کرده و می تواند همزمان روی ۳ صفحه نمایش (که صفحه نمایش خود نوت بوک نیز شامل آن می شود.) خروجی بدهد. برای کامل نمودن کار تراشه قدرتمند ۷۶۰M (البته نه به آن صورت!)، GE40 به قابلیت های صوتی Sound Blaster Cinema و Audio Boost (که نهایت کیفیت پخش صوت را در اختیار کاربر قرار می دهند.) مجهز شده است.

اندی تاگ (Andy Thug) نائب رئیس قسمت فروش شرکت msi درباره GE40 گفت:

GE40 برای گیمرهای پر رفت و آمدی که نمی خواهند کیف بزرگ با خود حمل کنند طراحی شده است. GE40 بسیار سبک و باریک می باشد ولی با این وجود مجهز به قطعات قدرتمندی است که می تواند جایگزین یک رایانه دسکتاپ شود.

GE40 مجهز به بدنه تمام آومینیومی می باشد و در قسمت پشتی خود دو چشم اژدها (نشان msi) دارد که به نوعی سیستم نوردهی پشتی نوت بوک محسوب می شود. این مدل با دو ست سخت افزاری متفاوت در دسترس خواهد بود:

۱٫ مجهز به هارد دیسک ۷۵۰ گیگابایتی

۲٫ مجهز به هارد دیسک ۷۵۰ گیگابایتی به همراه mSATA SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت.

هم چنین جشنی سایبری (!) به مناسبت عرضه GE40 در ضفحه فیسبوک msi با نام Just Game برگزار شده است که شرکت کنندگان آن می توانند شانس بردن جوایزی بالغ بر ۴۰۰۰ دلار (که شامل GE40 با قیمت ۱۳۹۹٫۹۹ دلار می شود!) را داشته باشند.

جدول زیر مربوط به مشخصات فنی GE40 می باشد.

img3

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید