برترین هدفون های سونی - تکفارس 
برترین هدفون های سونی - تکفارس 

برترین هدفون های سونی

امین حسین پور
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - 00:30
برترین هدفون های سونی - تکفارس 

برترین هدفون های سونی

SONY MDR-X10 X Headphones

برترین هدفون های سونی

طراحی شیک به همراه ساختار مستحکم. درایور ۵۰ میلی متری تبعیه شده به همراه آهنربای نئودیمیوم محدوه ی پاسخ دهی پویای گسترده ای (۳Hz-29KHz) را فراهم می آورد. طراحی محکم و یکپارچه، صدا را ایزوله کرده و صدای باس فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. بدنه کامپکت و انعطاف پذیر امکان گوش فرا دادن به موسیقی در حالات مختلف را به وجود می آورد. استفاده از پدهای urethane جدید، نه تنها تناسب برجسته ای را به وجود می آورد بلکه باعث کاهش صدای محیط اطراف نیز می شود. استفاه از کابل مسطح ۱.۲ متری با دوام که قسمت انتهایی آن دندانه دار می باشد مانع گره خوردن آن می شود.

مشخصات

واحد محرکه:  درایور پویای ۵۰ میلی متری

محدوده  پاسخ دهی: ۳Hz-29KHz

مقاومت: ۲۴ اهم

میزان حساسیت: ۱۰۶dB/mW

نوع آهنربا: نئودیمیوم

طول سیم: ۱.۲ متر

وزن تقریبی: ۳۰۰ گرم

قیمت: ۱۹۹ دلار

SONY MDR-MA900 Stereo Headphones

برترین هدفون های سونی

 

با هدفون MDR-MA900 از موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرید. این هدفون سبک و خوش دست به همراه درایورهای ۷۰ میلی متری صدایی با وضوح بالا و محدوده ی پویای گسترده ای را به وجود  می آورد. استفاده از درایور های پر قدرت به همراه آهنربای نئودیمیومی صدای باس فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. طراحی open air، میدان صدای طبیعی را به وجود می آورد که انگار بدون هدفون در حال گوش کردن به موسیقی هستید.

مشخصات

واحد محرکه: درایور پویای ۷۰ میلی متری

محدوده پاسخ دهی: ۵Hz-40KHz

مقاومت: ۱۲ اهم

میزان حساسیت: ۱۰۴dB/mV

نوع آهنربا: نئودیمیوم

طول سیم: ۳ متر

وزن تقریبی: ۱۹۵ گرم بدون سیم

قیمت: ۲۹۹ دلار

SONY MDR-DS6500 Surround Headphones                                                                                                                                                                                  برترین هدفون های سونی

با هدفون MDR-DS6500 خود را از دست سیم نجات دهید. تا ۱۰۰ متر در هر جهتی که می خواهید از فرستنده فاصله گرفته و از صدای با کیفیت بالا لذت ببرید. استفاده از درایورهای ۴۰ میلی متری و آهنربای نئودیمیوم لذت از موسیقی، فیلم و بازی ها را با وضوح شگفت انگیزی که به وجود می آورد، دو چندان می کند. بهره گیری از یک باتری با طول عمر بالا به شما این امکان را می دهد که با یک بار شارژ ۲۰ ساعت به طور مداوم به آن چه دوست دارید، گوش فرا دهید.

مشخصات

واحد محرکه: درایور ۴۰ میلی متری

محدوده پاسخ دهی: ۱۲Hz-22KHz

برد موثر: حدودا ۱۰۰ متر

نوع آهنربا: نئودیمیوم

مدت زمان تقریبی شارژ کامل: حدودا ۳ ساعت

نوع و مدت زمان کارکرد باتری: لیتیومی، ۲۰ ساعت

وزن تقریبی: ۴۵۰ گرم

قیمت: ۲۹۹ دلار

SONY MDR-1RBT Bluetooth Headphones برترین هدفون های سونی

محدود شدن به وسیله سیم را فراموش کنید، با بلوتوث به آهنگ های مورد علاقه تان گوش دهید. شما همچنین می توانید از NFC برای برقراری با دستگاه هایی که این قابلیت را دارا می باشند نیز استفاده کنید. بهره گیری از دیافراگم های پلیمر کریستال مایع ۴۰ میلی متری باعث تولید صدایی متعادل و بسیار دقیق می شود. طراحی خاص گوشی های این هدفون صدای باس فوق العاده منحصر به فرد و عمیقی را سبب می شود. MDR-1RBT از یک باتری قدرتمند نیز برخوردار است که با یک بار شارژ تا ۳۰ ساعت جوابگوی شما خواهد بود.

مشخصات

واحد محرکه: درایور ۴۰ میلی متری به همراه دیافراگم های پلیمر کریستال مایع

محدوه پاسخ دهی: ۴Hz-80KHz

مقاومت: ۲۴ اهم

میزان حساسیت: ۱۰۵dB/mV

مدت زمان تقریبی شارژ کامل: حدودا ۶ ساعت

نوع و مدت زمان کارکرد باتری: لیتیومی، ۳۰ ساعت

وزن تقریبی: ۲۹۷ گرم

قیمت: ۳۹۹ دلار

SONY MDR-NC500D Noise Canceling Headphones

برترین هدفون های سونی

این هدفون نخستین هدفون جهان با قابلیت Digital Noise Canceling می باشد. MDR-NC500D از فناوری جدیدی بهره می برد که با دقت بسیار بیشتری قادر به حذف سر و صدای اضافی محیط می باشد و همچنین باعث تولید صدایی با کیفیت بالا می شود. علاوه بر باتری لیتیومی تعبیه شده در داخل هدفون شما می توانید برای استفاده طولانی تر از یک جفت باتری قلمی AA برای تامین انرژی استفاده نمایید.  باتری داخلی این هدفون با یک بار شارژ کامل تا ۱۳ ساعت دوام می آورد که شما می توانید با استفاده از باتری قلمی این مدت زمان را به ۲۸ ساعت افزایش دهید. در داخل هر یک از گوشی هایی این هدفون از یک میکروفون استفاده شده است که با یک مدار الکترونیکی کار کرده و باعث کاهش نویز محیط اطراف می شود. هنگامی که مدار الکترونیکی کاهش نویز فعال باشد، MDR-NC500D می تواند تا ۹۹ درصد نویز محیط را خنثی کند.

مشخصات

واحد محرکه: درایور پویای ۴۰ میلی متری

محدوده پاسخ دهی: ۵Hz-24KHz

مقاومت: ۴۰ اهم

میزان حساسیت: ۱۰۲dB/mV

نوع آهنربا: نئودیمیوم

طول سیم: ۱.۵ متر

نوع و مدت زمان کارکرد باتری: لیتیومی به همراه جفت باتری قلمی، ۱۳ ساعت، ۲۸ ساعت

وزن تقریبی: ۱۹۵ گرم

 قیمت: ۳۹۹ دلار

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.