معرفی بزرگترین مانیتور جهان - تکفارس 
معرفی بزرگترین مانیتور جهان - تکفارس 

معرفی بزرگترین مانیتور جهان

Lightning
۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - 13:17
معرفی بزرگترین مانیتور جهان - تکفارس 

معرفی بزرگترین مانیتور جهان

با توجه به عرضه مانیتورهای بزرگ از سوی شرکت های بزرگ سامسونگ و اپل ، به تازگی شرکت ایسوس هم پا به این عرصه گذاشته تا با این دو شرکت رقابت کند . ولی این محصول جدید شرکت ایسوس بزرگترین مانیتور AMOLED جهان محسوب می شود که قادر است تصاویر را با کیفیت باورنکردنی به نمایش بگذارد .

معرفی بزرگترین مانیتور جهان

این شرکت بزرگ تجاری قرار است در نمایشگاه بزرگ Computex که در کشور تایلند برگزار می شود ، این مانیتور بزرگ و با کیفیت را که ۳۱٫۵ اینچ نیز می باشد را به طور رسمی رونمایی کند . این مانیتور جدید شرکت ایسوس Asus PQ321 نام دارد که قطری معادل ۳۱٫۵ اینچ را دارد که قادر است تا تصاویر را با کیفیت ۴K Ultra HD به نمایش بگذارد و وضوع تصویر آن نیز حداکثر ۳۸۴۰ x 2160 می باشد .

طبق گزارش های منتشر شده از سوی شرکت سازنده این محصول ( Asus ) تصاویر در این نمایشگر بزرگ با کمک چهار هزار پیکسل به نمایش در می آید و برای اینکه تصاویر بسیار شفافی را نمایش دهد از سیستم (Indium Gallium Zinc Oxide (IGZO بهره می برد . این سیستم قادر است تا پیکسل های کوچک را برای نمایشگرهای بزرگ در اختیار شرکت های تولید کننده قرار دهد . از دیگر ویژگی های این محصول جدید شرکت ایسوس می توان به زاویه دید ۱۷۶ درجه آن شاره کرد که قادر است تصاویر را به صورت منحنی نمایش دهد . PQ321 دارای دو ورودی HDMI و دو اسپیکر استریو می باشد . قابل ذکر است که نمایشگاه Computex قرار است در تاریخ ۴ ژوئن (۳ روز دیگه) در تایوان برگزار شود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • arash12 گفت:

    کیفیت ۴K ?! …اونوقت اون کات گرافیک بنده خدایی که بخواد همچین چیزی رو ساپورت کنه خدا می دونه چیه !…البته به درد بتلفیلد ۴ می خوره :دی …سپاس :yes: :yes: