سرویس Google Play Game Services معرفی شد - تکفارس 
سرویس Google Play Game Services معرفی شد - تکفارس 

سرویس Google Play Game Services معرفی شد

علیرضا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 08:04
سرویس Google Play Game Services معرفی شد - تکفارس 

سرویس Google Play Game Services معرفی شد

توسعه دهندگان بازی برای اندروید و البته بازی خورها و کاربران اندروید، از امروز ۴ قابلیت جدید را برای انجام بازی ها در اختیار خواهند داشت: real-time multiplayer یا امکان بازی همزمان چند کاربره، leaderboards یا امتیازات رهبران، cloud saves یا ذخیره ابری و achievements یا دستاوردها. سه ویژگی آخر به صورت میان پلتفرمی بین اندروید، iOS و پلتفرم وب کار خواهند کرد. نام کلی این مجموعه نیز Google Play Game Services است.

بر خلاف اپلیکیشن Game Center اپل، آنچه که گوگل ارائه کرده یک پشتیبانی برای توسعه دهندگان است و اپلیکیشنی مجزا نمی باشد. شما می توانید با حساب گوگل پلاس خود لاگین کرده و سپس سیستم، شما را در موارد گفته شده  از جمله امتیازهای رهبران، دستاوردها و ذخیره بازی ها را دنبال خواهد کرد. اینها همه در بازی ها و دستگاه های مختلف با هویت شما ثبت خواهند شد.

در طول اجرای مراسم به دلیل مشکلات فنی، گوگل نتوانست این پلتفرم را کامل نمایش دهد و در میانه راه، همه چیز از کار افتاد و آنها از خیر این موضوع گذشتند.

اما این پلتفرم قرار است، پلتفرم اندروید را برای علاقمندان به بازی جداب‌ تر کند و امکان اجرای بازی های چند نفره را نیز میسر سازد.

SAM_0056-1024x768

اما نکته اصلی اینجاست که از هم اکنون چند تا از بازی های اندرویدی برای این سرویس بهینه شده اند؟ ما به لیستی دست یافته ایم که به طور اختصاصی برای شما از تک فارس منتشر می کنیم.

Beach Buggy Blitz (Free) (48 achievements)

Chip Chain (Free) (43 achievements)

Eternity Warriors 2 (Free) (29 achievements)

Eufloria (Free/$4.99) (? achievements)

Farm Invasion USA (Free/$5.20) (20 achievements)

Kingdom Rush ($1.99) (? achievements)

Modern Combat 4: Zero Hour ($6.99) (49 achievements)

Osmos ($2.99) (? achievements)

Plague Inc. (Free) (54 achievements)

Riptide GP ($1.99) (? achievements)

Super Stickman Golf 2 (Free) (60 achievements)

Triple Town (Free) (26 achievements)

World of Goo ($4.99 $0.99) (22 achievements)

این بازی ها از همین ایتدا مورد حمایت این سرویس جدید گوگل می باشند و مسلما به زودی اکثر بازی های محبوب و جدید که عرضه می شوند در نسخه جدید خود با این سرویس هماهنگ می شوند. به نظر شما با وجود این سرویس بازی بازهای بیشتری رو به اندروید می آورند؟ آیا ساپورت توسعه دهندگان افزایش می یابد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.