ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان - تکفارس 
ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان - تکفارس 

ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان

Lightning
۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 18:22
ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان - تکفارس 

ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان

یک شرکت هندی به نام میکرومکس که به عنوان یک شرکت بزرگ تولید کننده تلفن همراه در این کشور شناخته می شود ، قرار است گوشی هوشمندی بسازد که دارای نمایشگر سه بعدی نیز است . این گوشی قرار است با قیمت ۱۵ هزار روپیه معادل ۲۷۷.۹ دلار وارد بازار شود .

ساخت اولین گوشی سه بعدی جهان

این گوشی با نام Canvas AD 115 روانه بازار خواهد شد و گفته می شود بر روی آن نسخه Jelly Bean سیستم عامل اندروید نصب شده است . طبق گزارشهای منتشر شده این گوشی هوشمند قرار است با صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوع تصور ۸۰۰ در ۴۰۰ پیکسل عرضه شود . این گوشی هوشمند دارای دوربین ۸ مگاپیکسل همراه با فلش LED است و دوربین دوم آن نیز ۲ مگاپیکسل است و قابلیت برقراری تماس تصویری را دارد .

این گوشی هوشمند مجهز به رابط کاربری سه بعدی می باشد اما قابلیت بازپخش تصاویر سه بعدی را ندارد . قابل ذکر است که تا کنون هیچ کشوری موفق به ساخت گوشی هوشمند با قابلیت نمایشگر سه بعدی نشده است و این شرکت هندی اولین کشوری خواهد بود که این گوشی را روانه بازار خواهد کرد . البته باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی هوشمند سه بعدی می تواند نیاز های کاربران را برطرف کند یا خیر این شانس را نخواهد داشت ، به هرحال باید منتظر بمانیم .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید