چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی - تکفارس 
چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی - تکفارس 

چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی

Lightning
۳۰ فروردین ۱۳۹۲ - 11:48
چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی - تکفارس 

چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی

طبق گزارش ها ، xbox 720 قرار است در اواخر سال ۲۰۱۳ روانه بازار جهانی شود اما با توجه به پیشرفته شدن تلویزیون های امروزی باید دید که این محصول چگونه به این تلویزیون ها متصل خواهد شد .

چگونگی اتصال xbox 720 به تلویزیون های امروزی

در این Xbox جدید یک سری سوکتها برای اتصال به تلویزیون های امروزی حذف شده واز طرفی دیگر نیز در تلویزیون های امروزی شاهد حذف این سوکتها هستیم . سوالی که اینجا برای ما پیش می آید این است که شرکت سازنده این محصول چگونه این مشکل را حل خواهد کرد ، محصولی که طرفدار زیادی دارد .

آیا شرکت ماکروسافت علاوه بر سوکت HDMI سوکت DVR که در بیشتر تلویزیون های جدید وجود دارد را به این محصول اضافه خواهد کرد ؟ و آیا با توجه به مشکل اکثر تلویزیون های کنونی که قابلیت اتصال HTMI را ندارند ، سوکت های که موجب اتصال ایکس باکس های کنونی به تلویزیون قدیمی شده اند باید حذف گردد ؟

با توجه به این که این ایکس باکس جدید قابلیت اجرای Blue – Ray را ندارد ، آیا امکان این نیست که تا زمان عرضه این محصول این امکان میسر گردد ؟

طبق گزارش های منتشر شده کینکت Xbox 720 پیشرفته و یک صفحه نمایشگر شیشه ای هدمونت به آن اضافه شده است و گفته می شود گرافیک آن هم افزایش چشم گیری داشته است . با توجه به قیمت  ۳۰۰ دلاری این محصول باید دید که آیا با تلویزیون های قدیمی ، کنونی و جدید سازگاری خواهد داشت یا خیر .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • arash12 گفت:

    ۲۱ می …{قیمت ۳۰۰ دلاری هم هنوز تایید نشده و به این هم باید توجه کرد که wii u مطمنا خیلی ضعیف تره ولی قیمت ! …لول…}

  • surena گفت:

    سلام خدمت دوستان با عرض معذرت xbox 720 که یه اسم دیگه هم داره.. از قابلیت blue-ray پشتیبانی نیکنه؟؟؟ فک نکنم!! ps3پشتیبانی میکنه اما ۳۶۰ مطمئنم توی ۷۲۰ حداقل واسه رقابت هم باشه بایدپشتیبانی کنه!!! در ضمن ۴۹۹$ گفتن قیمت ۷۲۰ رو. و اون رنج قیمت که فتین واسه ps4 بود تقریبا..