دلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ مشخص شد ! - تکفارس 
دلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ مشخص شد ! - تکفارس 

دلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ مشخص شد !

Lightning
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - 19:38
دلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ مشخص شد ! - تکفارس 

دلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ مشخص شد !

طبق گزارش های منتشر شده توسط مرکز تحقیقاتی گارتنردلیل اصلی افت فروش ویندوز ۸ ویندوز فون ۸ است ( در واقع نسخه موبایلی آن ) . طبق گفته تحلیلگر گارتنر آقای میکاکو کیتاگاوا (Mikako Kitagawa) ، با وجود اینکه کاربران از کامپیوترهای شخصی در حال عبور به سمت کامپیوترهای لوحی هستند ، احتمال این وجود دارد که رابط کاربری و لوازم مشابه بهتر و بیشتری برای این کامپیوترهای لوحی قابل دسترس و خرید باشد .

دلیل اصلی افت فروش ویندوز 8 مشخص شد !

با این حال احتمال این وجود دارد که کاربرانی که از سیستم عامل اندروید بهره می برند به سراغ این کامپیوترهای لوحی بروند و از دید دیگر می توان گفت که احتمال این هم وجود دارد که کاربران ویندوز فون ۸ این کامپیوترهای لوحی را خریداری نمایند .

دلیل اصلی افت فروش ویندوز 8 مشخص شد !

اما با توجه به این که ویندوز فون ۸ حرفی برای گفتن در مقابل غول های از جمله اندروید و آیفون ندارد ، موجب شده است تا فروش جهانی ویندوز ۸ بر کامپیوترهای شخصی تاثیر زیادی بگذارد . با این حال اگر روزی معجزه ای رخ دهد و سبب افزایش محبوبیت ویندوز فون ۸ میان کاربران شود به احتمال خیلی زیاد شاهد رشد فروش ویندوز ۸ برای کامپیوترهای شخصی خواهیم بود . با این وجود مشکلاتی گریبانگیر کاربران در هنگام نصب این ویدوز رخ داده و طبق شواهد منتشر شده شرکت ماکروسافت با عرضه این ویندوز جدید خود نتوانسته کاربران خود را راضی نگهدارد به همین خاطر پیش بینی می شود تا این شرکت دست به کار شود و جبران مافات کند . با این حال باید منتظر این باشیم تا نسخه کامل تری از این ویندوز ۸ روانه بازار شود و در دسترس کاربران قرار گیرد .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.