ارزان ترین تبلت جهان ! - تکفارس 
ارزان ترین تبلت جهان ! - تکفارس 

ارزان ترین تبلت جهان !

Lightning
۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - 12:22
ارزان ترین تبلت جهان ! - تکفارس 

ارزان ترین تبلت جهان !

با توجه به قیمت بالای تبلت های موجود در بازار و علاقه مندی بسیاری از افراد به این نوع محصولات ، که باعث شده تا هر کسی قدرت خرید این محصولات را نداشته باشد . به همین خاطر شرکت های  سازنده برای راضی نگهداشتن مشتریان خود مجبور به عرضه این محصولات با قیمت بسیار کم و مناسب شده اند ، البته این قیمت پایین باعث فروش بیشتر و سود بیشتر آنان نیز می شود .

ارزان ترین تبلت جهان !

به همین خاطر شرکت Ematic در این ضمینه پیشتاز شده و تبلت جدیدی به نام Genesis Prime با قیمت ۷۹ دلار برای فروش گذاشته است . با توجه به قیمت پایین این تبلت که با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه می شود موجب یک رکورد جدید در دنیای تبلت ها شده است . اما با توجه به قیمت کم این تبلت ، سخت افزارهای آن نیز نصبت به سایر رقبا کمی ضعیف به نظر می رسد . اما این امر موجب نمی شود که نیاز های کاربران رفع نشود .

ارزان ترین تبلت جهان !

این تبلت جدید شرکت Ematic هفت اینچی است . از سایر ویژگی های مهم این تبلت می توان به پردازنده ۱.۱ گیگاهرتزی آن اشاره کرد . و حافظه داخلی این تبلت نیز ۴ گیگابایت است و تا ۳۲ گیگابایت نیز قابل ارتقاع است و این تبلت مجهز به اندروید ۴.۱ نیز است . در کل با توجه قیمت مناسب می تواند خرید خوبی برای کاربران باشد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.