انتشار بنچمارک های اسمارت فون گالکسی اس ۴ مدل I9500 - تکفارس 
انتشار بنچمارک های اسمارت فون گالکسی اس ۴ مدل I9500 - تکفارس 

انتشار بنچمارک های اسمارت فون گالکسی اس ۴ مدل I9500

علیرضا
۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - 07:00
انتشار بنچمارک های اسمارت فون گالکسی اس ۴ مدل I9500 - تکفارس 

انتشار بنچمارک های اسمارت فون گالکسی اس ۴ مدل I9500

تا قبل از این فقط بنچمارک های مدل Samsung Galaxy S4 I9505 یعنی مدل ۴هسته ای و مدلی که احتمالا به بازار ایران راه پیدا نمی کند ( مجهز به سیستم روی یک چیپست Snapdragon 600) منتشر شده بود اما حالا بنچمارک های مدل مرجع یعنی I9500 Samsung Galaxy S4 توسط وبلاگ رسمی سامسونگ منتشر شده است. این مدل از دو پردازنده ی چهار هسته ای استفاده می کند که در حالت عادی بار بر روی مجموعه پردازنده ی چهار هسته ای ضعیف تر است و در صورتی که بازی و یا برنامه ی سنگینی را استفاده کنید از مجموعه پردازنده ی چهار هسته ای قوی تر استفاده می کند. در خبر امتیاز های این مدل را برای شما به نمایش گذاشته ایم که به نظر می رسد از مدل Samsung Galaxy S4 I9505 نتایج بهتری را از خودش نشان داده است.

البته این مجموعه تست های کامل این اسمارت فون نیست و این تست ها فقط در دو برنامه انجام شده است. برنامه اولی برنامه AnTuTu است که یک بررسی کلی در موارد CPU, GPU, RAM، حافظه و غیره را انجام می دهد و یک نتیجه گیری کلی می کند و همانطور که انتظار میرفت I9500 با چیپست Cortex A15 نتایج بسیار امیدوار کننده ای از خود نشان داده است که مقایسه این موبایل را با برخی دیگر از بزرگان آندرویدی را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

تست Antutu

تست Antutu

برنامه بعدی Quadrant است. Quadrant نیز بررسی کلی از سخت افزار انجام می دهد اما نتایج آن به صورت تفکیک شده نیز قابل دریافت می باشد. مقایسه این موبایل را با برخی دیگر از بزرگان آندرویدی را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

تست Quadrant

تست Quadrant

البته این ها همگی نتایج اولیه این اسمارت فون هستند و امکان دارد اسمارت فونی که در آخر سامسونگ عرضه خواهد کرد از نتایج کنونی بهتر و یا ضعیف تر باشد (که اصولا بهتر است!) و همین مسئله درباره ی پرچم داران ال جی (Optimus G Pro) و اچ تی سی (HTC One) هم صادق می باشد و بایستی دید این سه مدل در آخر و نسخه نهایی خودشان چگونه با یکدیگر به رقابت می پردازند و کدامیک برنده نهایی خواهند بود. البته فکر می کنم که شما هم مثل ما به این نتیجه رسیده باشید که دیگر کمپانی ها به حد کافی سخت افزار پردازشی محصولاتشان را قوی نموده اند و کم کم وقت آن است تا به سراغ مسائل مهمتری همچون کارایی باتری و امکانات نرم افزاری اسمارت فون های خود حرکت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 3r گفت:

    TNX A LOT :-*
    یعنی رسما ترکوند دی:
    فقط مونده این Lenovo K900 ،البته فکر کنم باتریش جواب نده…

  • arash12 گفت:

    yay! …امیدوارم قیمتش زیاد نجومی نباشه …ولی کلا گوشی های اندرویدی دو مشکل بزرگ دارن عمر باطریشون و اینکه اکثر بازی های hd نیاز به دیتا داره که نصب کردنشون دهن آدمو حسابی سرویس می کنه …درود :yes: