دو خبر از محصولات سامسونگ : آپدیت Galaxy Tab 2 و عرضه گلکسی اس ۴ - تکفارس 
دو خبر از محصولات سامسونگ : آپدیت Galaxy Tab 2 و عرضه گلکسی اس ۴ - تکفارس 

دو خبر از محصولات سامسونگ : آپدیت Galaxy Tab 2 و عرضه گلکسی اس ۴

علیرضا
۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - 09:00
دو خبر از محصولات سامسونگ : آپدیت Galaxy Tab 2 و عرضه گلکسی اس ۴ - تکفارس 

دو خبر از محصولات سامسونگ : آپدیت Galaxy Tab 2 و عرضه گلکسی اس ۴

گلکسی تب 2

گلکسی تب ۲

احتمال آپدیت خانواده Galaxy Tab 2 به اندروید ۴.۲.۲

یک خبر خوب  برای کاربران سامسونگ Galaxy Tab 2 منتشر شده است، به گزارش منبع خیر (SamMobile) برخی اطلاعات مبنی بر بروز رسانی تبلتهای سامسونگ بدستمان رسیده است که حاکی از این می باشد که سامسونگ سری تبلت های Galaxy Tab 2(GT-P3100 / GT-P5100).خود را تا اندروید ۴.۲.۲ نیز بروز رسانی خواهد کرد و البته آخرین بروز رسانی این تبلت ها (اندروید ۴.۲.۲ ) تا پایان ماه سپتامبر نیز صورت خواهد گرفت.

 ضمنا این طور که شایع شده (فقط در حد شایعه می باشد!) سامسونگ حتی قصد دارد تبلت های نسل اول Galaxy Tab خود (GT-P7300 / GT-P7500) را هم بروز رسانی کند و در حال کارکردن و آزمایش اندروید ۴.۲.۲ بر روی این تبلت ها ، که با پردازنده NVIDIA Tegra 2 هستند، می باشد و اگرعملکرد آنها مطابق با استاندارد های مورد نیاز باشد، احتمالا آپدیت ۴.۲.۲ هم ممکن است برای این دو تبلت عرضه شود.

و در نهایت باید فت که خبرهای خوبی هم برای دارندگان تبلت های Galaxy Tab 7.7 (P6800 و Galaxy Tab 7.0 Plus (P6200 هم وجود دارد، و ظاهرا سامسونگ مشکلات مربوط به ناسازگاری رام اندروید ۴.۱ با پردازنده Exynos این دستگاه ها را برطرف کرده است و در حال کار کردن برروی این رام است و ممکن که این آپدیت اندروید ۴.۱ تا تا پاییز برای این دو دستگاه نیز عرضه شود.

البته در هر حال بروز رسانی تبلتهای Galaxy Tab 2 کاملا قطعی شده است و همان طور که در خبرهای قبلی لیست دستگاه هایی که به اندروید ۴.۲.۲ را تجربه می کنند ارائه کردیم ، و هم اکنون تبلتهای Galaxy Tab 2 هم به این لیست سامسونگ اضافه می شوند.

گلکسی اس 4

گلکسی اس ۴

۷۰ درصد فروش اولیه گلکسی اس ۴ با پردازنده اسنپراگون ۶۰۰ خواهد بود

آخرین گزارش ها نشان می دهد که سامسونگ در سری های اول Galaxy S4 نیز از پردازنده Snapdragon 600 استفاده خواهد کرد. در خبرهای قبلی اشاره شده که سامسونگ ، Galaxy S4 را در دو نسخه متفاوت به فروش خواهد رساند و همچنین لیست کشورها را ، که هر کدام یکی از این دو نسخه را دریافت می کنند ، نشان داده شد. نسخه با سیستم روی یک چیپست Exynos 5 Octa نیز برای آسیا ، آفریقا و چند کشور اروپایی می باشد ، که به شبکه های LTE دسترسی ندارند و نسخه اسنپراگون ۶۰۰ برای برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد که به شبکه های LTE دسترسی دارند.

 بنابه گزارشهای اعمالی از سوی سامسونگ ، این کمپانی با مشکلاتی در تولید چیپست های Exynos 5 Octa مواجه است و عملا هیچ احتمالی وجود ندارد ، که بتواند جوابگوی همه تقاضاها برای این نسخه باشد. با این حساب عرضه گوشی با پردازنده Snapdragon 600 لازم می شود (مدل i9505 ) و بنابراین ما شاهد عرضه مدل i9505 فراتر از مزرهای ایالات متحده آمریکا و حتی در کشورهای توسعه یافته هم خواهیم بود.

در هر حال سامسونگ Galaxy S4 های اولیه با پردازنده Snapdragon 600 است و با همین پردازنده سریعترین اسمارت فونی است که تا الان معرفی شده است و بناراین هیچ نگرانی در مورد عملکرد این دستگاه وجود ندارد.

البته این نکته قابل توجه است که هنوز عملکرد پردازنده Cortex-A15 ، ۱.۶ گیگاهرتز را با چیپست Exynos 5 Octa در مقایسه پردازنده Krait 30 ،۱.۹ گیگاهرتز با چیپست Snapdragon 600 از منابع کاملا رسمی و در تمام تست ها مشاهده نکرده ایم.

به هر حال سامسونگ تولید انبوه چیپست های Exynos 5 Octa را در سه ماهه دوم همین سال شروع خواهد کرد، که احتمالا ژوئن یا ژولای گلکسی اس ۴ مجهز به یان سیستم روی یک چیپست به صورت گسترده تر عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 3r گفت:

    سلام و هزاران درود!
    در مقایسه وان با اس۴ تو gsmarena به چیز دیدم شاخ در آوردم!
    آخر بخش (Video camera quality)نوشته:
    Winner: HTC One. The HTC One takes this round thanks to its much wider field of view and OI. The Samsung Galaxy S4 can shoot great videos too, as long as you have steady hands and have enough room to take a step back.

    نظرتون چیه؟!
    تازه:توی بررسی اس۴ تو بخش Main disadvantages نوشته:
    “Video recording is slightly worse than on the Galaxy S III; FOV in video is pretty narrow”
    توی تیتر بررسی فیلمبرداری اس۴ هم نوشته:
    “Video camera has room for improvement”
    یعنی واقعا ممنکنه سامسونگ تو فیلمبرداریش خراب کاری کرده باشه علیرضا جان؟

    • علیرضا گفت:

      چرا ممکن نباشه؟ خود اچ تی سی هم توی دوربین One خراب کاری کرده بود (۲-۳ روز آینده مینوسم در موردش) اما با یه آپدیت نرم افزاری مشکلت را تا حدود زیادی حل کرد.

      گوشی ها تا زمان عرضه رسمیشون آپدیت دریافت می کنن که کیفیت را از محصول بررسی شده بالاتر می بره. تازه به محض در دسترس گرفتن گوشی توسط کاربرا و معلوم شدن مشکلات احتمالی بیشتر باز هم یکی دوتا آپدیت منتشر میشه که توی بهبود عملکرد قسمت های گوشی تاثیرگذار هست
      به هر حال اشکال سخت افزاری نباشه خیلی زود برطرف میشه

      • 3r گفت:

        به هر حال امید وارم که سخت افزاری نباشه…
        از این اشتباه ها از سامی بعید بود!برای اچ تی سی که عادی شده از این سوتی ها بده! :rotfl: