واتس اپ قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار برخی کاربران قرار داد - تکفارس 
واتس اپ قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار برخی کاربران قرار داد - تکفارس 

واتس اپ قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار برخی کاربران قرار داد

دانیال دهقانی
۴ آبان ۱۳۹۵ - 23:53
واتس اپ قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار برخی کاربران قرار داد - تکفارس 

واتس اپ قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار برخی کاربران قرار داد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بدون شک واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های آنلاین جهان است که مدام هم دستخوش تغییراتی می شود و به طور متناوب ویژگی هایی به آن اضافه می گردد. بسیاری از رقبای این اپلیکیشن قابلیت چت تصویری را در خود جای داده اند و حال به نظر می رسد که واتس اپ هم قصد دارد چنین ویژگی جالبی را به خود بیفزاید. این قابلیت هم اکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته ولی اگر دستگاه شما هنوز به آن مجهز نشده، شاید راهکارهایی باشد که بتوان به کمک آن ها این ویژگی را به واتس اپ آورد.

استفاده از تماس تصویری در واتس اپ بسیار ساده و شبیه به برقراری تماس صوتی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. اگر شما سعی کنید با کسی که واتس اپ او هنوز به این قابلیت مجهز نشده تماس تصویری برقرار کنید، آن تماس به طور خودکار به تماس صوتی و ساده تبدیل خواهد شد ولی زیاد طول نخواهد کشید تا این ویژگی به طور گسترده در اختیار کاربران قرار گیرد.

مشخص است که واتس اپ این ویژگی را بر روی نسخه های بتای هر دو نسخه ویندوز و اندروید تست کرده است. آن هایی که نسخه بتای اندرویدی واتس اپ را اخیراً دریافت کرده اند باید بدون هیچ مشکلی بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. پایگاه Android Policy می گوید پاک کردن اطلاعات واتس اپ و سپس لاگین کردن مجدد به آن می تواند باعث فعال شدن این ویژگی شود. تست کردن این مورد به عهده خودتان و ما هیچ تضمینی مبنی بر کار کردن آن نمی دهیم، ولی اگر هم خواستید این کار را بکنید به یاد داشته باشید قبل از آن یک بک آپ از اپلیکیشن تهیه کنید.

پس اگر شما کاربر اندروید هستید، می توانید انتظار داشته باشید که این ویژگی اگر هم هنوز به دست شما نرسیده به زودی در دسترس تان قرار بگیرد. هنوز هیچ جرفی راجع به نسخه های آی او اس و ویندوز فون زده نشده ولی می توان مطمئن بود که در زمان مقرر ویژگی برقراری تماس تصویری در اختیار هر سه پلتفرم بزرگ موبایلی قرار خواهد گرفت.

نظر شما در رابطه با این ویژگی جدید که به واتس اپ اضافه شده چیست؟ آیا این قابلیت به گوشی شما نیز افزوده شده است؟ در طریق بخش نظرات، ما را در جریان دیدگاه های خود قرار دهید.

دانلود واتس اپ برای اندروید

دانلود واتس اپ برای ویندوز فون

دانلود واتس اپ برای آی او اس

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.