از گوشی گلکسی پرایم + به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 
از گوشی گلکسی پرایم + به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

از گوشی گلکسی پرایم + به طور رسمی رونمایی شد

دانیال دهقانی
۴ آبان ۱۳۹۵ - 23:11
از گوشی گلکسی پرایم + به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

از گوشی گلکسی پرایم + به طور رسمی رونمایی شد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

سامسونگ گوشی میان رده جدیدی را آماده عرضه به بازار کرده، که اسم آن بسته به بازار هدف گلکسی پرایم + (Galaxy Prime+) یا گلکسی جی ۲ پرایم (Galaxy J2 Prime) نام دارد. هر دوی این نام ها مشخص کننده یک گوشی هستند، که با سریال SM-G532 شناخته می شود. البته از این گوشی جدید سامسونگ اخبار و شایعات زیادی شنیده بودیم اما اکنون می توانیم نگاهی رسمی و اجمالی به آن داشته باشیم.

گوشی گلکسی پرایم + / گلکسی جی ۲ پرایم بسیار شبیه به همان گوشی گلکسی پرایم است که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده بود، با این دو تفاوت بزرگ که اولاً پشت آن طرح دار است و ثانیاً دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن فلش ال ای دی نیز دارد.

این گوشی که از چیپست MT6737T مدیا تک که چهار هسته ای است بهره می برد، از فناوری LTE نیز بهره برده، یک صفجه نمایش IPS با کیفیت ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل دارد، دوربین پشتی اش ۸ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی منحصر به فرد است و یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر آن را تغذیه می کند. این گوشی ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، هر چند بسته به مدل های مختلف آن رم تا سقف ۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا حد ۱۶ و ۳۲ گیگابایت نیز می تواند متغیر باشد.

گوشی گلکسی پرایم + / گلکسی جی ۲ پرایم به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو استفاده خواهد کرد، البته هنوز سامسونگ هیچ برنامه ای مبنی بر عرضه به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای این گوشی ندارد و تصور هم می کنیم که دست به انجام چنین کاری نخواهد زد.

در حال حاضر این گوشی فقط در روسیه در دسترس قرار دارد، آن هم با قیمتی معادل ۱۴۰ دلار (این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی ها همواره در بازار روسیه قیمت بالاتری دارند و ما حدس می زنیم که این گوشی در ایالات متحده آمریکا در حدود ۱۰۰ دلار قیمت داشته باشد). این گوشی ۳ رنگ مشکی، صورتی و طلایی خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا یک نسخه از آن را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.