آخرین شایعات درباره ی گلکسی S8 ;نمایشگر ۴K! - تکفارس 
آخرین شایعات درباره ی گلکسی S8 ;نمایشگر ۴K! - تکفارس 

آخرین شایعات درباره ی گلکسی S8 ;نمایشگر ۴K!

امید بصیری
۴ آبان ۱۳۹۵ - 20:15
آخرین شایعات درباره ی گلکسی S8 ;نمایشگر ۴K! - تکفارس 

با آخرین شایعات مرتبط با جدیدترین پرچم دار سامسونگ در خدمت شما هستیم. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

حال که سامسونگ با فاجعه ی گلکسی نوت ۷ دست و پنچه نرم می کند و احتمال زیاد بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهد داد، مشتریان این شرکت منتظر معرفی شدن پرچم دار بعدی این شرکت هستند. تا به همین لحظه شایعات بسیار زیادی در رابطه با مشخصات این گوشی در اینترنت منتشر شده است، اما آخرین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ای چینی اعلام می دارد که این گوشی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۴K و ۶ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد.

شایعه شده است که گلکسی S8 از صفحه نمایش ۴K بهره خواهد برد که مسلماً خبر بسیار خوبی برای دوست داران واقعیت مجازی(Virtual Reality) است. البته این اولین باری نیست که می شنویم گلکسی S8 از یک صفحه نمایش ۴K بهره خواهد برد پس باید این مسلئه را حداقل تا بدین لحظه یک حدس در نظر بگیریم. این گوشی ممکن است که از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۰ کوالکام بهره ببرد و البته همانند مدل های قبلی در برخی بازار های خاص نیز با پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ عرضه خواهد شد. هر دوی این پردازنده ها با معماری ۱۰ نانومتری ساخته شده اند. این خبرگزاری همچنین اعلام می کند که این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد، اگرچه سامسونگ اخیراً گوشی هوشمندی با ۶ گیگابایت حافظه ی رم منتشر کرده است اما نمی توان مطمئن بود که گلکسی S8 نیز این رویه را در پیش خواهد گرفت یا نه.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی S8 را در نمایشگاه جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ در ماه فوریه معرفی کند. بر طبق شایعات توزیع این گوشی از ماه مارس آغاز خواهد شد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.