بلک بری از آخرین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد - تکفارس 
بلک بری از آخرین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد - تکفارس 

بلک بری از آخرین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد

یاسر سرصباحی
۴ آبان ۱۳۹۵ - 20:40
بلک بری از آخرین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد - تکفارس 

بلک بری امروز از گوشی اندروید DTEK60 خود که در آن به تمرکز در امنیت پرداخته است رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این گوشی سومین دستگاه این شرکت است که سیستم عامل اندروید گوگل را اجرا می کند و البته آخرین گوشی رسمی شرکت بلک بری است. این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که طراحی, تولید و توزیع محصولات وابسته به شرکای سخت افزاری است.

با وجود این که به نظر می آید گوشی های هوشمند بلک بری به آخر خط رسیده باشند، اما این گوشی از سخت افزار بسیار بالایی برخوردار است. صفحه نمایش ۵.۵اینچی با رزولوشن QuadHD یا  ۲.۵۶۰*۱.۴۴۰ پیکسل و تراکم ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ به همراه دوربین عقب ۲۱مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون و حافظه رم ۴ گیگابایت برابر با سخت افزار پرچمداران اندرویدی است، و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت را با استفاده از کارت حافظه ی جانبی دارد که بسیار کافی به نظر می رسد.

این گوشی دارای نسخه ی ۶ اندروید، یا همان مارشمالو بوده و شامل امکانات امنیتی دیگری نیز میباشد. یک ویژگی دیگر این گوشی که بلک بری ادعا می کند این است که نفوذ مهاجمان به به سیتم عامل آن بسار سخت است.این گوشی هم اکنون در سایت بلک بری با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس می باشد.

نظر شما درباره ی این گوشی چیست؟

منبع: Cnet

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.