قیمت و مشخصات گلکسی C9 تایید شدند - تکفارس 
قیمت و مشخصات گلکسی C9 تایید شدند - تکفارس 

قیمت و مشخصات گلکسی C9 تایید شدند

امید بصیری
۴ آبان ۱۳۹۵ - 20:05
قیمت و مشخصات گلکسی C9 تایید شدند - تکفارس 

مدت کمی تا معرفی رسمی نسخه ی بعدی از سری C گوشی های گلکسی باقی مانده است و اکنون سامسونگ مشخصات و قیمت این گوشی را اعلام کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سری C گوشی های سامسونگ  از زمان ورود اولین نسخه ی آن تا به همین امروز محدود به عرضه در چین هستند. این شرکت در حال کار بر روی نسخه های پرو دو گوشی گلکسی C5 و گلکسی C7 است. هم چنین مدتی است متوجه شده ایم که این شرکت در حال کار بر روی نسخه ی پرو گوشی گلکسی C9 پرو نیز است. تعدادی عکس نیز از این گوشی منتشر شده بود که نشان می داد طراحی آنتن گوشی جدید است و با مدل های سال های گذشته تفاوت دارد. این گوشی هم اکنون در یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین چین فهرست شده است و معرفی رسمی آن نیز فردا خواهد بود.

این فهرست مشخصات این گوشی در چین را اعلام می کند. آخرین گوشی غول کره ای با یک صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD، پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۳ همراه با ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی هم چنین از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه ی دیافراگم F:1/9 در عقب و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات جالب این گوشی می توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی(!) آن اشاره کرد. یک عدد پورت USB C_Type، پشتیبانی از سیستم ۴G LTE، نسخه ی ۶.۰.۱ از سیستم عامل اندروید(با نام مارشمالو) و NFC و پشتیبانی از درگاه پرداخت امن سامسونگ(samsung pay) دیگر مشخصات این گوشی هستند. قیمت این گوشی ۴۷۵ دلار خواهد بود. مراسم معرفی این گوشی فردا برگزار خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد باز هم شاهد عرضه ی انحصاری این گوشی در چین خواهیم بود.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.