از میزو پرو ۶ اس در تاریخ ۳۱ اکتبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 
از میزو پرو ۶ اس در تاریخ ۳۱ اکتبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 

از میزو پرو ۶ اس در تاریخ ۳۱ اکتبر رونمایی خواهد شد

دانیال دهقانی
۴ آبان ۱۳۹۵ - 18:32
از میزو پرو ۶ اس در تاریخ ۳۱ اکتبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 

از میزو پرو ۶ اس در تاریخ ۳۱ اکتبر رونمایی خواهد شد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

در روزهای اخیر تصاویری از گوشی میزو پرو ۶ اس (Meizu Pro 6s) لو رفته بود و در کنار آن لیستی هم از قطعات احتمالی آن منتشر شده بود. این گوشی از یک صفحه نمایش با اندازه ای نا معلوم اما با کیفیتی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بهره خواهد برد. تصاویری هم که از این گوشی لو رفته بود نشان می داد که این گوشی از چیپست MT6796 ساخته شرکت مدیا تک بهره خواهد برد، چیپستی که یک پردازنده ۱۰ هسته ای دارد و پردازنده گرافیکی اش نیز Mali-T880 است. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین این گوشی از فناوری MCharge که همان نسخه بومی سازی شده و مخصوص شرکت میزو برای شارژ سریع (Fast Charging) است استفاده خواهد کرد.

یک تیزر که مدتی پیش منتشر شده بود هم به تاریخ ۳۱ اکتبر به عنوان زمان برگزاری رویداد مربوط به معرفی میزو پرو ۶ اس اشاره کرده بود. همچنین انتظار می رود در همان رویداد از گوشی میان رده ای میزو ام ۵ (M5) نیز رونمایی شود. این گوشی از یک صفحه نمایش با کیفیت اچ دی بهره می برد. چیپست این گوشی نیز از خانواده مدیا تک و مدل MT6750 SoC خواهد بود که یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T860  را در خود جای داده است. این گوشی ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین پشتی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

از دیگر گوشی هایی که در راه هستند و به زودی سر و کله شان پیدا می شود می توان به هواوی میت ۹ (Mate 9) اشاره کرد که انتظار می رود در تاریخ سوم نوامبر از آن رونمایی شود. کمی پیش تر این شرکت برخی رسانه ها را به شرکت در رویدادی در شهر مونیخ دعوت کرده بود. در آن دعوت نامه گفته شده بود که گوشی موعود یک گوشی پرچمدار است، توصیفی که بدون شک با میت ۹ جور در می آید. انتظار می رود که سه نسخه مختلف از آن گوشی معرفی شود. این گوشی از پردازنده بومی هواوی یعنی Kirin 960 SoC و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. یک دوربین دو لنزی هم در پشت آن قرار دارد که دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تمایلی به تهیه این گوشی دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.