گلکسی اس ۵ مینی هم به روز رسانی مربوط به اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی اس ۵ مینی هم به روز رسانی مربوط به اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی اس ۵ مینی هم به روز رسانی مربوط به اندروید مارشمالو را دریافت کرد

دانیال دهقانی
۴ آبان ۱۳۹۵ - 02:01
گلکسی اس ۵ مینی هم به روز رسانی مربوط به اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی اس ۵ مینی هم به روز رسانی مربوط به اندروید مارشمالو را دریافت کرد. در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گوشی گلکسی اس ۵ مینی سامسونگ یک گوشی هوشمند قدیمی است که در تابستان سال ۲۰۱۴ عرضه شد. به هر حال، سامسونگ برای آن هایی که به سراغ چیزهای جدیدتری نرفتند سال گذشته به روز رسانی حاوی اندروید ۵.۰.۱ لالی پاپ را منتشر کرد.

حال خبر خوب این است که دارندگان این گوشی می توانند منتظر دریافت یک به روز رسانی مربوط به سیستم عامل دیگر باشند که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق اعلام کاربری در XDA Developers سامسونگ از همین حالا به روز رسانی حاوی اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را در دسترس روسیه ای ها قرار داده است.

این نکته را به یاد داشته باشید که این به روز رسانی در حال حاضر برای نسخه های دو سیم کارتی گلکسی اس ۵ مینی در دسترس قرار دارد، پس امکان دارد که هنوز دارندگان نسخه تک سیم کارتی نتوانند آن را دریافت کنند هر چند که هنوز هیچ دلیلی برای این تفاوت از سوی سامسونگ به گوش نرسیده است.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که حجم این به روز رسانی در حدود ۸۰۰ مگابایت است، پس قبل از بارگیری آن توجه داشته باشید که به میزان کافی در گوشی خود حافظه دارید.

به نظر می رسد که این به روز رسانی در تاریخ ۲۲ اکتبر منتشر شده، پس هم اکنون هم بسیاری از دارندگان این گوشی موفق به دریافت آن شده اند. علاوه بر ویژگی ها و قابلیت های مشخصی که به خاطر اندروید مارشمالو به گوشی اضافه می شوند، این به روز رسانی پچ امنیتی ماه سپتامبر را نیز در خود جای داده است.

به نظر می رسد که سامسونگ فرصت آن را نداشته که پچ امنیتی ماه اکتبر را که پیش تر اطلاعاتی از آن منتشر شده بود در این به روز رسانی بگنجاند. همچنین، تصور آن که گوشی گلکسی اس ۵ مینی با گذشت بیش از ۲ سال از عرضه اش یک به روز رسانی اصلی و سیستم عاملی دیگر دریافت کند نیز بعید است و بیشتر به یک معجزه می ماند.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.