با وجود رسوایی گلکسی نوت ۷ سامسونگ قصد دارد تا سال آینده گلکسی نوت ۸ را عرضه کند - تکفارس 
با وجود رسوایی گلکسی نوت ۷ سامسونگ قصد دارد تا سال آینده گلکسی نوت ۸ را عرضه کند - تکفارس 

با وجود رسوایی گلکسی نوت ۷ سامسونگ قصد دارد تا سال آینده گلکسی نوت ۸ را عرضه کند

یاسر سرصباحی
۳ آبان ۱۳۹۵ - 23:25
با وجود رسوایی گلکسی نوت ۷ سامسونگ قصد دارد تا سال آینده گلکسی نوت ۸ را عرضه کند - تکفارس 

به نظر می رسد که این شرکت کره ای قصد تعطیل کردن برند گلکسی نوت خود را نداشته باشد و اعلام کرده است که سال آینده ی میلادی نسخه ی جدید این سری فبلت خود را عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بنا به گزارشی که امروز منتشر شده، افرادی که گوشی گلکسی نوت ۷ خود را با گلکسی اس ۷ تعویض کرده اند سال آینده قادر خواهند بود تا گوشی خود را با مدل های جدید گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ تعویض نمایند. این سخنان را سامسونگ در بیانیه ای که برای خبرگذاری رویترز فرستاده، گفته است.

تولید گوشی گلکسی نوت ۷ از اوایل این ماه میلادی، پس از آن که سامسونگ پس از دو بار فراخوانی گوشی گلکسی نوت ۷، نتوانست مشکلات آن را حل کند،  به صورت کامل متوقف شد. این گوشی در برخی موارد به صورت خود به خودی آتش گرفته است و باعث ایجاد صدماتی برای افراد شده است. منابع این آتش سوزی ها هنوز مشخص نشده است و مجهول باقی مانده است.

انتظار می رفت که با بروز این مشکل بزرگ، صدمه های مالی و اعتباری بزرگی بر سامسونگ وارد می شود، اما این مشکلات باعث نشده است تا این شرکت مدل جدیدی از این سری گلکسی نوت را معرفی نکند. بر خلاف انتظارات عمومی برای تعطیلی کامل برند گلکسی نوت، سامسونگ اعلام کرده است که سال آینده ی میلادی نسخه ی جدید این سری فبلت با نام گلکسی نوت ۸ را معرفی و عرضه خواهد کرد.

یکی از سخنگویان سامسونگ در بیانیه ای که برای برنامه ی تعویض داشته، اعلام کرده است که: “وجود این برنامه(تعویض گوشی های گلکسی اس ۷ جایگزین با گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸) در مناطق و بازار های مختلف، متفاوت خواهد بود . به اپراتور ها و فروشندگان همکار بستگی دارد.”

منبع: Cnet

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.