۱۰ نکته و ترفند برای افزایش طول عمر باتری گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس - تکفارس 
۱۰ نکته و ترفند برای افزایش طول عمر باتری گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس - تکفارس 

۱۰ نکته و ترفند برای افزایش طول عمر باتری گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس

سعید مزارعی
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 21:25
۱۰ نکته و ترفند برای افزایش طول عمر باتری گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس - تکفارس 

آیا شما هم یکی از گوشی های آیفون ۷ و ۷پلاس را خریداری کرده اید؟ انتخاب خیلی خوبی است. این گوشی ها عمر باتری مناسبی دارند، در واقع این ها، آیفون هایی هستند که بیشترین عمر باتری را در بین تمامی آیفون های معرفی شده تاکنون دارا می باشند. بخشی از این عملکرد خوب باتری به دلیل چیپ بهینه ی ۴ هسته ای A10 است و بخشی از آن هم به دلیل باتری بزرگتری است که در این آیفون ها قرار داده شده است.

در حالی که با گوشی آیفون ۷ می توانید تا ۴۰ ساعت باستفاده از هدفون های بی سیم به موسیقی گوش دهید، این رقم در گوشی آیفون ۷ پلاس به ۶۰ ساعت می رسد. تماس در حالت ۳G هم در گوشی آیفون ۷ پلاس بیشتر از آیفون ۷ است: ۲۱ ساعت در آیفون ۷ پلاس در مقابل ۱۴ ساعت در آیفون ۷. در تست باتری که انجام دادیم، مشخص شد که گوشی آیفون ۷ دارای عمر باتری تا ۷ ساعت و ۴۶ دقیقت اس، در حالی که بدون تعجب عمر باتری آیفون ۷ پلاس به ۹ ساعت ۵ دقیقه رسید.

همه ی این ها خوب هستند. اما ترفندها و نکاتی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید عمر باتری گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. شما احتمالا بعضی از این نکات را از قبل می دانید و آن ها را انجام می دهید، اما ما همه ی این نکات و ترفندها را به صورت یکجا آورده ایم تا با استفاده از آن ها عمر باتری را به هنگام انجام بازی افزایش دهید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.