به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ از این پس تنها یک گوشی پرچمدار در سال عرضه می کند - تکفارس 
به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ از این پس تنها یک گوشی پرچمدار در سال عرضه می کند - تکفارس 

به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ از این پس تنها یک گوشی پرچمدار در سال عرضه می کند

سعید مزارعی
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 19:43
به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ از این پس تنها یک گوشی پرچمدار در سال عرضه می کند - تکفارس 

سامسونگ به طور سنتی هر ساله ۲ گوشی پرچمدار معرفی و عرضه می کرد، حالا اما اگر گزارش یکی از خبرگزاری های کشور کره ی جنوبی درست باشد، به نظر می رسد این روند دیگر در سال آینده تکرار نخواهد شد. بعد از عرضه ی ناموفق گوشی نوت ۷ که مشکلات باتری آن باعث شد تا تعدادی از این گوشی ها منفجر شود و سامسونگ را مجبور کرد که تولید این گوشی را متوقف کند،حالا اما به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا استراتژی خود را در مورد تولید گوشی هایش تغییر دهد که البته خیلی هم دور از انتظار نبود. در این گزارش آمده است که چرخه ی تولید گوشی های پرچدار سامسونگ قرار است به یک گوشی در سال تقلیل یابد تا از این طریق شرکت سامسونگ بر کیفیت محصولات خود کنترل بهتری داشته باشد.

در سال های گذشته طرفداران برند سامسونگ می توانستند از بین گزینه های متعدد، گوشی هوشمند مورد علاقه خود را انتخاب کنند. امسال شرکت سامسونگ در نیمه ی اول سال گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge را معرفی و روانه بازار کرد و این وظیفه در نیمه ی دوم سال، برعهده ی گوشی نوت ۷ بود. سال گذشته هم همین سناریو تکرار شده بود، به طوری که گوشی های نوت ۵ و گلکسی S6 و S6 Edge در این سال معرفی شده بودند. اما برای سال ۲۰۱۷ ، آن طور که خبرگزاری The Korea Herald مدعی شده است، سامسونگ دیگر قصد ندارد تا روند معرفی دو گوشی پرچمدار در سال را تکرار کند. در واقع، این گزارش بر اساس صحبت های یک مقام رسمی شرکت های همکار سامسونگ تهیه شده است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چگونه می خواهد این کار را انجام دهد، اما به طور حتم به زودی جزئیات زیادی از این تصمیم شرکت سامسونگ منتشر خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی سامسونگ گلکسی S8 به بیرون درز کرده است، اما با وقایع اخیر از جمله این گزارش باید به صحت اطلاعات خود با دیده ی تردید بنگریم.

در هر صورت، امید های زیادی وجود دارد که گوشی سال آینده شرکت سامسونگ، دارای ویژگی های فوق العاده ای باشد و هیچ مشکلی ( چه باتری و یا هر مشکل دیگری ) وجه آن را خدشه دار نکند.

به نظر شما، آیا تصمیم شرکت سامسونگ مبنی بر تولید تنها یک گوشی پرچمدار در سال، تصمیم درستی است یا خیر ؟ نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.