اکنون اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر به ۲ گیگابایت رم برای اجرا در ویندوزفون ۱۰ نیاز دارند - تکفارس 
اکنون اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر به ۲ گیگابایت رم برای اجرا در ویندوزفون ۱۰ نیاز دارند - تکفارس 

اکنون اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر به ۲ گیگابایت رم برای اجرا در ویندوزفون ۱۰ نیاز دارند

سعید مزارعی
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - 21:58
اکنون اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر به ۲ گیگابایت رم برای اجرا در ویندوزفون ۱۰ نیاز دارند - تکفارس 

اپلیکیشن فیسبوک و مسنجر آن، اکنون بد ترین اپ ها از لحاظ بهینه بودن بر روی ویندوز فون ۱۰ هستند، از این رو شکایت های بسیاری از طرف کاربران دریافت شده است. متاسفانه، به نظر می رسد مشکل بسیار جدی تر از آن است که همه فکر می کنند، به طوری که توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند تا حداقل مشخصات لازم  برای این اپلیکیشن ها را افزایش دهند.

ظاهرا هر دو اپلیکیشن فیسبوک و مسنجر برای اجرای روان در سیستم عامل ویندوزفون ۱۰ به حداقل ۲ گیگابایت حافظه ی رم نیاز دارند. تغییرات جدید بر روی صفحه ی این اپ ها در فروشگاه ویندوز اخیرا کشف شده، بنابراین به اندازه ی کافی رسمی است، با وجود اینکه توسعه دهندگان تاکنون چیزی درباره ی این مسئله اعلام نکرده اند.

واضح است که کاربرانی که گوشی های بالارده مانند Lumia 950 دارند، مشکلی با این تغییرات جدید نخواهند داشت، اما بسیاری از مشتریانی که دارای گوشی های میان رده ویندوزفون هستند، همچنان برای استفاده از این دو اپلیکیشن با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

در حال حاظر، اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر هنوز هم برای همه ی گوشی ها از جمله آن هایی که دارای رم کمتر از ۲ گیگابایت هستند در دسترس است که باعث می شود مطمئن شویم که توسعه دهندگان حداقل مشخصات برای استفاده از این اپ ها را به منظور توضیح دادن به کاربرانی که از کندی این اپلیکیشن ها شکایت می کردند، تغییر داده اند.

مشکل اصلی احتمالا به کدهای این اپلیکیشن ها مرتبط است که به میزان بیشتری رم به نسبت سایر اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل ویندوزفون نیاز دارند. در هر صورت، شک داریم که این اپلیکیشن ها برای استفاده در گوشی های میان رده و پایین رده ی ویندوزفونی بهینه شوند، از این رو سیستم عامل موبایل مایکروسافت سهام زیادی را از دست خواهد داد، اما ما آن را به کلی رد نمی کنیم.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.