سامسونگ برخلاف سایر شرکت ها، تست های مخصوص باتری نوت ۷ را تنها در آزمایشگاه های خود انجام داد - تکفارس 
سامسونگ برخلاف سایر شرکت ها، تست های مخصوص باتری نوت ۷ را تنها در آزمایشگاه های خود انجام داد - تکفارس 

سامسونگ برخلاف سایر شرکت ها، تست های مخصوص باتری نوت ۷ را تنها در آزمایشگاه های خود انجام داد

سعید مزارعی
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - 19:28
سامسونگ برخلاف سایر شرکت ها، تست های مخصوص باتری نوت ۷ را تنها در آزمایشگاه های خود انجام داد - تکفارس 

در حالی که سامسونگ در تلاش است تا گوشی های نوت ۷ را که هنوز هم بسیاری از آن ها در دست مشتریان است را جمع آوری کند، اطلاعات جدیدی در مورد تست این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

بر اساس یک گزارش جدید از طرف یک منبع معتبر، سامسونگ تصمیم گرفته تا به جای استفاده از یک آزمایشگاه ثالث، خود این شرکت باتری های گوشی های نوت ۷ را تست کند. سایر شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند از جمله شرکت اپل، از یکی از ۲۸ آزمایشگاهی که از طرف CTIA ( گروه تجاری صنعتی بیسیم در ایالات متحده ی آمریکا ) تایید شده اند استفاده می کنند.

انجام این آزمایشات برای این بود تا شرکت سامسونگ اطمینان حاصل کند که محصولات به طور کامل با استانداردهایی که IEEE ( موسسه ی مهندسین برق و الکترونیک ) وضع کرده است مطابقت دارد. ظاهرا شرکت کره ای سامسونگ تنها شرکتی است که حداقل بر اساس ادعای انجمن ها از متدهای آزمایشی خود استفاده کرده است.

این اطلاعات بوسیله ی یکی از سخنگوهای سامسونگ نیز تایید شده است. این شخص همچنین اضافه کرد که آزمایشات انجام گرفته هیچگونه مشکلی را در گوشی های اصلی و تعویض شده ی نوت ۷ نشان نداده است که این جمله با در نظر گرفتن این حقیقت که این شرکت تولید کننده ی گوشی در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که درون باتری گوشی های نوت ۷ یک مشکل وجود دارد کمی غیر طبیعی است.

” ما ۱۵۰۰ باتری را تایید کرده ایم. این اولین بار است که ما دارای یک مشکل هستیم. Tom Sawanbori افسر ارشد فناوری در CTIA.

اگرچه شرکت های دیگر تولید کننده ی گوشی مثل موتورولا هستند که از آزمایشگاه های خود برای انجام تست های باتری استفاده می کنند و زمانی که محصولات آن ها در کشور آمریکا فروخته شد، مجبور هستند تا از یک آزمایشگاه ثالث که از طرف CTIA تایید شده باشد استفاده کنند. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ این کار را برای گوشی های نوت ۷ انجام نداده است.

هفته ی گذشته سامسونگ اعلام کرد که در پی مشکلات بوجود آمده برای گوشی نوت ۷ ، این شرکت تصمیم گرفته است تا تغییرات گسترده ای را در بخش کنترل کیفیت محصولات خود اعمال کند. در حالی که سامسونگ به جزئیات در این باره نپرداخت، اما به نظر می رسد که این شرکت مجبور است تا بار دیگر مانند سایر شرکت ها از آزمایشگاه های دیگر نیز برای انجام تست بر روی محصولات خود استفاده کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید