گوشی Xiaomi Meri در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu رویت شد - تکفارس 
گوشی Xiaomi Meri در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu رویت شد - تکفارس 

گوشی Xiaomi Meri در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu رویت شد

سعید مزارعی
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 23:08
گوشی Xiaomi Meri در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu رویت شد - تکفارس 

اوایل امروز، خبری در مورد گوشی Xiaomi Meri منتشر شد. این گوشی به احتمال زیاد همان گوشی Mi 5c است. خوشبختانه امروز این گوشی در هر دو بنچمارک Geekbench و AnTuTu رویت شد و ما هم اکنون قصد داریم تا مشخصات این گوشی را بر روی هر دو بنچمارک در اختیار شما قرار دهیم. با Geekbench شروع می کنیم. در این بنچمارک اعلام شده است که این گوشی دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم است. نامی از  چیپست به کار رفته در این گوشی حرفی برده نشده است، اما ما می توانیم ببینیم که این گوشی دارای یک پردازنده ی ۸ هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است. سیستم عامل به کار رفته برای این گوشی اندروید ۶.۰ مارشمالو است. این گوشی در تست تک هسته موفق به کسب امتیاز ۷۵۸ شد و در بخش چند هسته هم در دو باری که تست گرفته شد امتیازات ۳۱۰۵ و ۳۰۴۳ را بدست آورده است.

اما در بنچمارک AnTuTu این گوشی امتیاز ۶۳۵۸۱ را بدست آورد که کمتر از ۱۵۰۰۰۰ تا ۱۷۵۰۰۰ گوشی های بالارده است. این باعث می شود که این گوشی را یک گوشی میاندره به حساب بیاوریم. در این بنچمارک مشخص شده که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که بزرگ تر از ۵.۱ اینچی است که در شایعات قبلی شنیده بودیم. رزلوشن صفحه نمایش این گوشی ۱۰۸۰ یا همان Full HD است و پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در این گوشی یک پردازنده ی Mali-T864 است. احتمالا پردازنده ی به کار رفته در این گوشی دارای ۴ هسته ی قدرتمند از نوع Cortex-A53 با فرکانس بالای ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته ی کند تر Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است.

در تصاویر زیر به راحتی می توانید مشخصات این گوشی ها را بر روی دو بنچمارک ببینید. در یکی از این تصاویر هم این گوشی با گوشی LG V10 مقایسه شده است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.