نسخه ی طلایی Galaxy Tab Pro S مشخصات متفاوتی دارد - تکفارس 
نسخه ی طلایی Galaxy Tab Pro S مشخصات متفاوتی دارد - تکفارس 

نسخه ی طلایی Galaxy Tab Pro S مشخصات متفاوتی دارد

امید بصیری
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 21:24
نسخه ی طلایی Galaxy Tab Pro S مشخصات متفاوتی دارد - تکفارس 

نسخه ی طلایی Galaxy Tab Pro S با نسخه ی معمولی این تبلت تفاوت هایی دارد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ دیروز Galaxy Tab Pro S نسخه ی طلایی را در ایالات متحده معرفی کرد. این نسخه یک ورژن پیشرفته تر از نسخه ی معمولی است که با حافظه ی رم و حافظه ی داخلی بیشتری عرضه می شود. البته همان طور که از اسم آن مشخص است این تبلت در رنگ طلایی عرضه خواهد شد.

Galaxy Tab Pro S نسخه ی طلایی که از ویندوز ۱۰ نیز بهره می برد. (SM-W700NZDBXAR) از یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی سوپرامولد لمسی با رزولوشن ۲K یا ۲۱۶۰*۱۴۴۰، پردازنده ی اینتل Core M 3 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگاباتی حافظه ی داخلی بهره می برد. ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلو و عقب این گوشی مشاهده می شوند. دوربین پشتی این گوشی همچنین از قابلیت فوکوس اتوماتیک و فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پی بهره می برد.

از راه های ارتباطی این گوشی می توان به پشتیبانی از وای فای نسخه ی ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac بلوتوث نسخه ی  ۴.۱ یک عدد پورت یو اس بی ۳.۱ تایپ A و یک پورت یو اس بی ۳.۱ تایپ C اشاره کرد. سامسونگ ادعا کرده که باتری ۵۲۰۰ میلی آمپری این تبلت به وسیله ی قابلیت شارژ سریع در کمتر ۲.۵ ساعت شارژ می شود و تا حداقل ۱۰.۵ ساعت نیز در یک مرتبه شارژ، شارژدهی خواهد کرد.

Galaxy Tab Pro S نسخه ی طلایی به همراه یک باندل عرضه می شود که شامل یک کیبرد جدا شدنی و یک کاور است. بر روی این کیبرد همچنین یک تاچ پد نیز قرار دسااده شده است و دو قسمت این کیبرد از یک دیگر جدا می شوند. مشتریان علاقه مند همچنین می توانند یک قلم مخصوص این تبلت را نیز به صورت جداگانه خریداری کنند.

قیمت این دستگاه ۹۹۹.۹۹ دلار اعلام شده است و به صورت جداگانه در سایت اصلی سامسونگ و همچنین فروشگاه بست بای موجود است.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.