راه حل جایگزین برای خرابی دکمه خازنی خانه گوشی های آیفون ۷ - تکفارس 
راه حل جایگزین برای خرابی دکمه خازنی خانه گوشی های آیفون ۷ - تکفارس 

راه حل جایگزین برای خرابی دکمه خازنی خانه گوشی های آیفون ۷

سعید مزارعی
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 18:18
راه حل جایگزین برای خرابی دکمه خازنی خانه گوشی های آیفون ۷ - تکفارس 

تصور کنید که وقتی که گوشی آیفون ۷ شما در حال شارژ شدن است، ناگهان با پیامی رو به رو شوید که به شما می گوید دکمه ی خانه ی گوشی شما مشکل دارد و شما اکنون مجبورید تا از دکمه ی مجازی موجود بر روی صفحه نمایش گوشی استفاده کنید.

این اتفاقی است که برای یکی از کاربران وبسایت MacRumors رخ داده است و این اتفاق ممکن است برای هر یک از کاربران گوشی های آیفون ۷ نیز رخ دهد. در کل باید بگوییم که هیچ تکنولوژی به صورت ۱۰۰ درصد از خراب شدن در امان نیست، بنابراین اگرچه موتور تپتیک به کار رفته در این گوشی از مدل مکانیکی آن قوی تر است و احتمال خرابی کمتری دارد، باز هم تضمینی وجود ندارد که بتواند تا ابد به خوبی کار کند و خراب نشود.

حداقل آیفون آنقدر باهوش هست که به شما اخطار دهد و شما را آگاه کند که دکمه ی خانه دارای یک مشکل است و تا زمانی که آن را برای رفع مشکل به نمایندگی ببرید، یک راه حل جایگزین را به شما پیشنهاد دهد. حالا که شما از اینگونه اتفاقات آگاه هستید، وقتی با آن رو به رو می شوید تعجب نخواهید کرد و می دانید که چه کاری باید انجام دهد.

امیدواریم که مشکل بوجود آمده برای دکمه ی خازنی خانه ی گوشی آیفون ۷ به صورت عادی اتفاق نیفتاده باشد و از این پس شاهد یک اپیدمی از گوشی های آیفون ۷ با دکمه ی مجازی نباشیم. هرچند که این راه حل جواب می دهد، اما یک راه حل اساسی نمی تواند باشد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.