هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است - تکفارس 
هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است - تکفارس 

هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است

دانیال دهقانی
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 22:32
هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است - تکفارس 

هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

در مراسم عرضه رسمی دو گوشی جدید خود یعنی نووا و نووا پلاس (Nova & Nova Plus) شرکت هواوی در حالی که دو ماه و اندی تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی باقی مانده، عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار در این سال را جشن گرفت. این میزان با مقدار کل گوشی های عرضه شده توسط این شرکت در تمام سال ۲۰۱۵ برابری می کند، پس به وضوح در میزان توزیع محصولات این شرکت به بازار پیشرفت حاصل شده است.

در کنار دیگر آمار و ارقام خیره کننده، نظیر فروش ۱.۵ میلیون دستگاهی گوشی های آنر ۸ (Honor 8) در سراسر جهان و عرضه ۶ میلیون دستگاه از گوشی های پی ۹ (P9) در عرض کمتر از ۵ ماه، این کمپانی برتر چینی دلایل خوبی هم برای جشن گرفتن دارد. با توجه به آن که هواوی بازار داخلی را به شکل عجیبی قبضه کرده، این شرکت در شرف آن است که از لحاظ کمی تبدیل به برترین تولید کننده گوشی های هوشمند شود.

ماه آینده، این شرکت قبلت میت ۹ (Mate 9) را که از لحاظ سخت افزاری بسیار غول آسا است معرفی خواهد کرد، که در دو مدل تخت و خمیده (از لحاظ صفحه نمایش) به بازار عرضه خواهد گشت. طبق گزارش ها این فبلت به آخرین نسل از پردازنده های کیرین (Kirin) این شرکت، مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم، یک دوربین با ساختار دو لنزی و البته تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charging) که باتری گوشی را از حالت خالی ۵۰ درصد شارژ می کند آن هم تنها در عرض ۵ دقیقه مجهز است. همچنین طبق شایعات این فبلت در قالب بیش از ۹ رنگ به بازار عرضه خواهد شد، که البته این موضوع به طور قطع با آن برنامه هواوی مبنی بر عرضه گوشی های پر زرق و برق به بازار همخوانی دارد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این آمار و ارقام خیره کننده است؟ دلایل موفقیت هواوی را در چه چیز می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.