گلکسی تب اس ۱۰.۵ بالاخره به روز رسانی حاوی اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی تب اس ۱۰.۵ بالاخره به روز رسانی حاوی اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی تب اس ۱۰.۵ بالاخره به روز رسانی حاوی اندروید مارشمالو را دریافت کرد

دانیال دهقانی
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 19:33
گلکسی تب اس ۱۰.۵ بالاخره به روز رسانی حاوی اندروید مارشمالو را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی تب اس ۱۰.۵ بالاخره به روز رسانی حاوی اندروید مارشمالو را دریافت کرد! در ادامه با تک فارس همراه باشید.

خرده فروشی بزرگ ای تی اند تی (AT&T) به تازگی اعلام کرده که بالاخره به روز رسانی مورد انتظار حاوی اندروید ۶ مارشمالو را برای تبلت گلکسی تب اس ۱۰.۵ عرضه کرده است. این به روز رسانی به صورت FOTA است پس فقط می توان آن را زمانی که به وای فای متصل هستید دریافت کنید.

در کنار این، این شرکت یک لیست کوچک از تغییراتی که به همراه این به روز رسانی در تبلت ایجاد خواهند شد را منتشر کرده پس اگر گلکسی تب اس ۱۰.۵ را در اختیار دارید، بد نیست در جریان این تغییرات قرار بگیرید.

پیش از هر چیز، باید گفت که با این به روز رسانی بسته امنیتی مربوط به ماه سپتامبر به گوشی اضافه خواهد شد، این به آن معناست که سامسونگ به کمک مهندسان خود و البته مهندسان گوگل تمامی ایرادات و باگ هایی که تا ماه سپتامبر در گوشی به چشم خورده بودند را اصلاح کرده است.

در کنار آن، سامسونگ همچنین قابلیت NumberSync را هم به تبلت اضافه کرده است، قابلیتی که به کاربران گلکسی تب اس ۱۰.۵ اجازه می دهد تا تماس های صوتی و تصویری دریافتی یا انجام داده خود را بر اساس شماره تلفن های ذخیره شده طبقه بندی کنند. نکته جالب در مورد این قابلیت آن است که این قابلیت حتی وقتی شما تبلت را در کنار خود ندارید نیز به خوبی کار خواهد کرد!

بدیهی است که تمامی این ویژگی های جدید در کنار اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو که از طریق این به روز رسانی به تبلت اضافه خواهد شد، در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این به روز رسانی تقریباً حجیم است (با حجمی بالغ بر ۱ گیگابایت) پس قبل از دریافت آن از داشتن حافظه کافی در دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

ای تی اند تی تائید کرده که این به روز رسانی از روز ۱۳ اکتبر در دسترس قرار گرفته و برای دریافت آن باید در گوشی خود به این مسیر مراجعه کنید:

Settings / General tab / About device / Software update / Check for updates

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.