سامسونگ به طور کامل فروش و تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 
سامسونگ به طور کامل فروش و تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

سامسونگ به طور کامل فروش و تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد

سعید مزارعی
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - 21:45
سامسونگ به طور کامل فروش و تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ به پایان کار خود رسید. بعد از یک فراخوانی جهانی از طرف سامسونگ برای این گوشی ها و انفجار مدل های سالم آن، حالا سامسونگ رسما فروش تمام این گوشی ها را متوقف کرده است. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، شرکت سامسونگ اعلام کرد که این شرکت ” تصمیم به توقف فروش و تعویض گوشی های نوت ۷  ” گرفته است، و به این نتیجه رسیده است که تولید این گوشی را برای همیشه متوقف کند.

این شرکت کره ای تولید کننده ی گوشی به فراخوانی و تعویض موفقیت آمیز تمام گوشی های نوت ۷ بسیار نزدیک بود اما عدم توانایی این شرکت برای رفع مشکل باتری این گوشی باعث شد تا تولید این گوشی برای همیشه متوقف شود.

” همانگونه که تاکنون شنیده اید، برای تضمین امنیت مشتریان خود فروش و تعویض گوشی های نوت ۷ را متوقف کردیم و متعاقبا تصمیم به توقف تولید این گوشی ها گرفتیم. ما به طور نزدیک در حال کار با همکاران خود و نهادهای نظارتی در همه ی کشورها هستیم تا سریعا این موقعیت را حل کنیم. همه ی مشتریانی که گوشی های نوت ۷ را خریداری کرده اند می توانند با تعویض این گوشی با مدل های دیگر ما به تفاوت قیمت آن را دریافت کنند و یا همچنین می توانند به صورت کامل در ازای بازگرداندن گوشی پول خود را پس بگیرند. ما به شدت از همه ی کسانی که به ما اعتماد کرده و برای رفع مشکل گوشی نوت ۷ صبر کردند معذرت می خواهیم.

با این حال که هنوز تعداد زیادی از این گوشی ها هنوز در دست مشتریان است، باید ببینیم که سامسونگ روند فراخوانی دوم را چگونه کنترل می کند. اوایل امروز شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای به مشتریان هشدار داد تا گوشی های نوت ۷ خود را خاموش کرده و با برگرداندن آن دیگر از آن استفاده نکنند.

به گفته ی سامسونگ ” اقدامات پیگیری مطابق با فروش و بازپرداخت پول مشتریان و تعویض این گوشی با سایر محصولات صورت می پذیرد ” و مشتریان هرچه سریعتر تصمیم خود را بگیرند.

تمامی اپراتورها و همکاران سامسونگ اعلام کردند که فروش و تعویض این گوشی ها را متوقف کرده اند ، بنابراین تنها کاری که لازم است مشتریان انجام دهند این است که با بازگرداندن گوشی به دفاتر خرید اقدام به تعویض آن با گوشی های دیگر و یا دریافت پول بکنند.

سامسونگ همچنان در حال تحقیق در مورد گوشی های امن منفجر شده است، پس بنابراین ما هنوز علت دقیق حادثه را نمی دانیم، هرچند به احتمال زیاد مشکل باتری علت انفجارهای اخیر بوده است.

ساموسنگ همچنان ممکن است که تولید این گوشی ها را از سر گیرد و در آینده اقدام به فروش آن بکند، این شرکت هنوز به طور قطع اعلام نکرده است که توقف تولید موقتی است یا به صورت دائم انجام می گیرد. به طور کلی به نظر می رسد که این شرکت نیازمند زمان برای ارزیابی دقیق و یافتن علت مشکل است. ما تصور می کنیم که تنها پس از بررسی های کامل و یافتن علت مشکل، آنگاه تصمیم خواهند گرفت که آیا بازگرداندن این گوشی به بازار موجه خواهد بود یا خیر.

با همه ی این اوصاف پیام بسیار روشن است : اگر یک گوشی نوت ۷ دارید، آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکنید و اگر هم قصد خرید آن را دارید برای امنیت خود از خرید آن پرهیز کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید