به دنبال انفجارهای اخیر، شرکت at&t تعویض و فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 
به دنبال انفجارهای اخیر، شرکت at&t تعویض و فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

به دنبال انفجارهای اخیر، شرکت at&t تعویض و فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد

سعید مزارعی
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 21:13
به دنبال انفجارهای اخیر، شرکت at&t تعویض و فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

پس از اینکه یکی دیگر از گوشی های امن سامسونگ گلکسی نوت ۷ منفجر شد، یکی از اپراتورهای تلفن های همراه در آمریکا به نام at&t اعلام کرد دیگر قصد فروش گوشی های نوت ۷ را ندارد. دومین اپراتور بزرگ در آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بر اساس آخرین گزارشات این اپراتور دیگر گوشی های نوت ۷ را با یک مدل جدید و به اصطلاح امن تعویض نخواهد کرد. همچنین همانگونه که گفتیم دیگر گوشی جدیدی از نوت ۷ هم به فروش نخواهد رسید.

در عوض مشتریانی که این گوشی ها را از این اپراتور خریداری کرده اند، می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت، گوشی خود را با هر یک از گوشی های ساخت شرکت سامسونگ و یا هر مدل گوشی دیگری که در انبار موجود باشد تعویض کنند. اگر ثابت شود که این گوشی هایی که اخیرا منفجر شده اند از مدل های جدید و امن بوده اند، سامسونگ میلیاردها دلار دیگر را از دست خواهد داد و در آینده درگیر پرونده های حقوقی بیشماری می شود که علیه این شرکت به جریان خواهد افتاد.

” بر اساس گزارش های اخیر ، ما دیگر در این زمان گوشی های نوت ۷ را با یک مدل جدید تعویض نخواهیم کرد تا نتیجه ی تحقیقات مشخص شود. ما همچنین مشتریان خود را تشویق می کنیم تا با مراجعه به دفاتر at&t گوشی های نوت ۷ خود را با یکی از گوشی های دیگر شرکت سامسونگ و یا هر گوشی دیگر موجود در انبار تعویض کنند. ”  سخنگوی at&t

  در آخرین حادثه یکی از کاربران در ایالت ویرجینیا ساعت ۵:۴۵ صبح به دلیل انفجار گوشی نوت ۷ خود از خواب بیدار شد. این شخص مستندات خود را از این گوشی برای سایت The Verge ارسال کرد و تایید شده که این گوشی یک مدل جدید و امن بوده است.

شرکت سامسونگ با ارسال ایمیلی به یکی از کسانی که گوشی نوت ۷ او منفجر شده بود نشان داد که از خطرناک بودن گوشی های تعویض شده ی نوت ۷ آگاه است. پس از آن حادثه گوشی های دیگری هم در هواپیما و تایوان منفجر شد. سامسونگ اعلام کرده است که در حال تحقیق در مورد این اتفاقات است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.