بیانیه سامسونگ در مورد انفجار گوشی های نوت ۷ - تکفارس 
بیانیه سامسونگ در مورد انفجار گوشی های نوت ۷ - تکفارس 

بیانیه سامسونگ در مورد انفجار گوشی های نوت ۷

سعید مزارعی
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 22:40
بیانیه سامسونگ در مورد انفجار گوشی های نوت ۷ - تکفارس 

سامسونگ در حال دست و پنجه نرم کردن با یک کابوس رسانه ای دیگر است که گزارش داده اند یک گوشی نوت ۷ امن دیگر منفجر شده و در حال سیگنال های نگران کننده ای به مشتریان هستند. مورد اول مربوط به اوایل این هفته بود که یک گوشی نوت ۷ که به نظر یک مدل امن می آمد در جیب عقب یکی از مسافران یکی از پروازهای خطوط هوایی آمریکا منفجر شد. یکی دیگر از گوشی های به ظاهر امن نوت ۷ امروز در تایوان منفجر شد.

با افزایش نگرانی ها ، اپراتورهای آمریکایی به مشتریان خود اجازه داده اند که گوشی های نوت ۷ خود را با هر مدلی که دوست دارند تعویض کنند. در همین حال گزار شده است که شرکت at&t ترجیح داده است که فروش این گوشی ها را به کلی متوقف کند. سامسونگ که به صورت مختصر به این اتفاقات واکنش نشان داده بود ، اکنون به صورت رسمی در مورد اتفاقات اخیر بیانیه ای منتشر کرده است.

در مورد اتفاق مربوط به انفجار گوشی در هواپیما گفت :

” تا زمانی که ما این گوشی را بررسی نکنیم نمی توانیم به طور قطع اعلام کنیم که آیا این گوشی یک مدل امن بوده است یا خیر. ما در حال همکاری با سایر سازمان ها برای بازیابی گوشی و فهمیدن علت این حادثه هستیم. زمانی که این گوشی را مورد بررسی قرار دادیم، اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

این بیانیه ی کوتاه با واکنش های گسترده در مدت کوتاهی پس از آن مواجه شد :

” سامسونگ نگرانی های اپراتورها و مشتریان خود را که بعد از گزارش های اخیر بالا رفته است و سوال های زیادی در مورد گوشی تعویض شده ی جدید نوت ۷ در ذهن دارند را درک می کند. ما سریعا در مورد گزارش های اخیر تحقیق کرده تا علت حادثه را متوجه شویم و آن را هر چه سریع تر به اطلاع شما برسانیم. ما در جریان این روند با CPSC همکاری نزدیکی داریم. اگر ما به این نتیجه برسیم که یک مشکل امنیتی وجود دارد ، ما با همکاری CPSC سریعا تلاش می کنیم تا تمهیدات لازم برای رفع این قضیه را انجام دهیم. ما می خواهیم به مشتریان خود اطمینان دهیم که ما همه ی گزارش ها را به دقت بررسی می کنیم و آن ها را جدی می گیریم و از صبر و تحمل شما در طول این روند سپاسگزاریم.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید